2010年1月26日星期二

朱古力裂紋脆曲奇 Chocolate Lace Crisps

        今日真係好充實、好忙碌,一早起身就做唔停手,買完餸返嚟就一味匿喺廚房度喇!而家就同大家分享一吓第一件 "製成品" 先啦!


        上次將本cupcakes & cookies 送俾 Louisa 之前,我睇中咗裡面其中一款朱古力曲奇,賣相好靚,唔單之灑上糖霜,仲有好靚嘅裂紋 o添!睇完個食譜覺得都唔係好難整,趁呢幾日天氣又凍過,就試吓整啦!



材料:
黑朱古力      100 克
牛油              80 克
糖粉              220 克
雞蛋              1 隻
中筋麵粉      150 克
可可粉          2 湯匙
梳打粉          1/4 茶匙
糖霜              40 克


以上材料可做 24 件曲奇。


食譜係出自《cupcakes & cookies》。





- 朱古力與牛油座熱水溶解,之後拌勻。


- 雞蛋拂打成蛋液;麵粉、可可粉同梳打粉過篩 3 次。


 



- 將糖粉同蛋液拌入朱古力牛油混合物內,再篩入粉類,拌勻成曲奇麵糰。


- 用保鮮紙將曲奇麵糰包好,放入雪櫃內雪 15 分鐘以上至麵糰硬身。


 



- 麵糰雪至硬身後,分成 24份,然後滾圓成球狀,再將糖霜滾滿麵糰表面之後將
  麵糰放
已鋪入爐防黏紙嘅烤盤上


 



- 放入已預熱至 180 °C 嘅焗爐內焗 15 分鐘就可出爐。


 



- 出爐後放喺放涼架上攤凍。


 



果然真係可以焗到好似書裡頭幅相咁靚喎!


 


        呢個曲奇嘅朱古力味好香濃,好脆口。不過唔知係咪因為我做得太大嚿呢,個心裡面唔似外面咁脆,有少少韌,可能太厚,焗得唔係好透心。另外,下次再整時,麵糰表面要滾少啲糖霜,因為好鬼甜呀!



Notes
- 中筋麵粉可用低筋麵粉溝高筋麵粉做成,其份量比例為 1:1。


- 朱古力同牛油可放入微波爐內 "叮溶",以每次 15 秒逐步溶解。


- 麵糰入爐後,會因受熱而瀉開,所以麵糰與麵糰之間要預留一定距離。


3 則留言:

  1. very beautiful
    [版主回覆01/26/2010 02:06:00]        多謝讚賞呀!

    回覆刪除
  2. 整得好靚呀
    [版主回覆01/27/2010 14:12:00]        多謝妳呀!

    回覆刪除
  3. basic ingredients 同份量同我o個個recipe差唔多呀~~
    [版主回覆01/28/2010 00:17:00]       我 諗呢個餅係一定要咁整先得呀!

    回覆刪除