2010年1月16日星期六

紅莓香橙裸麥鬆餅 Cranberry Orange Rye Muffin

        早前去烘焙店買嘢時,見到有一隻叫做香橙黑麥鬆餅預拌粉,心諗,黑麥 ( 或稱裸麥) 多數都係用嚟整麵包,好少要嚟做 muffin 喎!於是就好奇咁拎嚟睇吓,但係個英文寫法係 「dark wheat」,而唔係「rye」,其實都唔知 Dark Wheat 即係乜。但一向對預拌粉無乜好感嘅我,反而有興趣試吓自己用真正嘅裸麥粉嚟整 muffin,加上我係一個 "橙癡",所以真係好想試吓整呀!


        咁我噚晚就係網上參考咗好多 orange muffin 嘅食譜,發現原來好多時都會搭配鮮紅莓或雪藏紅莓嚟整,但因為呢兩種紅莓我都無買到,所以就只好就地取材,用紅莓乾咗呢個實驗啦!



材料:
低筋麵粉      200 克
裸麥粉          50 克
泡打粉          1 茶匙
梳打粉          1/4 茶匙
鹽                  1/8 茶匙
雞蛋              1 隻
糖                  60 克
鮮搾橙汁      140 毫升
橙皮茸          2 - 3 茶匙
君度橙酒      1 湯匙
橄欖油          60 毫升
紅莓乾          適量
杏仁片          適量


- 將所有粉類及鹽過篩 3 次,之後混合均勻。


- 雞蛋、糖、橙汁、橙皮茸、橙酒同油放攪拌兜內,用電動打蛋器以低速拌勻。


- 將所有粉類及紅莓乾加入混合物內,繼續用電動打蛋器以低速攪拌,當所有材料
  都混合好之後就停止攪拌。


- 將麵糊倒入紙模內,再喺麵糊上灑上少少預先焗香嘅杏仁片。


- 放入已預熱至 180 °C 嘅焗爐內,焗約 20 分鐘便可出爐。


以上材料份量可做 8 個size muffin 。



        都幾成功喎,好香濃橙味,焗緊果時仲香濃呢!鬆餅都做得好鬆軟,唔會死死實咁。不過唔知係因為橙味太濃呀,定係裸麥粉用得唔夠,唔係好覺有裸麥味道,或者下次試吓將裸麥粉嘅份量加多少少,睇吓會唔會好啲。但今次就食到裸麥粉嘅濕潤感覺。



Notes:
- 杏仁片必須預先焗香,可用 180 °C 焗約 6 - 8 分鐘。


- 攪拌麵糊時,當所有材料一混合好就要立即停止攪拌,以免過度攪拌致起筋,令
  鬆餅唔夠鬆軟。


- 如果無裸麥粉的話,可直接用 250 克低筋麵粉。


- 可用任何植物油代替橄欖油。


5 則留言:

  1. May I know the texture is like Muffin or Bread? I followed some recipes so far but was not like muffin which I bought from Starbucks or Mrs. Fields!
    [版主回覆01/18/2010 14:25:00]        Of course the texture of muffin, it's really a muffin!! After you bite it, it becomes "散收收" ah!         I think the battle that you made was over mixed, then the final texture tastes like bread!

    回覆刪除
  2. 我都成日整 orange cranberry 味架....正!
    [版主回覆01/18/2010 14:20:00]        妳講得 啱 ,真係好正呀! 啲橙味濃到呢………         不過我 諗妳應該係用新鮮紅莓啦!

    回覆刪除
  3. 流口水呀
    [版主回覆01/20/2010 19:32:00]        唔駛流口水!呢個 muffin 對妳 嚟講 簡直無難度啦!

    回覆刪除
  4. 哎呀, 唔好咁講啦. 您都未食過..............點知好唔好味喎
    [版主回覆01/20/2010 23:59:00]        咁有樣睇 o架嘛,唔慌難食啦!

    回覆刪除
  5. 黑麥粉where buy?thanks 紙又where buy ?
    你對mother 有好大感念,是否做左人地mother 會這樣?
    [版主回覆06/24/2010 00:36:00]        兩樣都係 喺烘焙店買 o架!妳可以去妳就近 嘅烘焙店睇 吓有冇得賣。         雖然我依家未有小朋友,但係即使有的話,我都只會係做人 father 而唔係 mother 囉!

    回覆刪除