2010年1月19日星期二

Dinner Buffet @ Habourside, InterContinental

        星期日晚,我同 Winnie 去咗洲際酒店度食 buffet,係呀,你無睇錯,真係去洲際酒店 o架!做乜喎,窮鬼唔去得大酒店食自助餐嘅咩!!咁反正一踏入 2010 已經每個月少$3000 收入囉,咁唔掙在豪埋俾佢啦,反正都係囉!


        哈哈,身邊朋友肯定依家喺度諗緊,你條友仔做乜喺度發風,但係我無發風呀,全部真人真事,無花無假 o架,只不過係埋單時唔係我出錢咋嘛! 其實果晚係好友 Louisa 請客,請我同 Winnie 食 buffet。因為之前 Arthur 同 Genevieve 嘅鋼琴同聲樂考試成績出咗,都好理想,呀唔係,應該係話好 "出人意表",真係我哋全部人都無諗過佢兩個有咁好成績,Genevieve 第一次就已經攞到 merit,而 Arthur 就仲勁,差 3 分就 distinction,我哋個個當然都好開心啦,咁咪食餐慶功宴囉!


        但查實果晚主角係 Winnie 至真,因為我教 Arthur 彈琴同幫 Genevieve 伴奏兼練 aural 係有收學費,但 Winnie 幫佢哋練 aural 同考 mock exam,就只係純粹 "拍膊頭" 幫手,佢要老遠由屯門過去馬鞍山,真係一個東、一個西 o架!所以 Louisa 咪諗住請佢食番餐勁嘅囉!


        好喇,發完風,係時間睇吓食物喇,去片 ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~



嚟個冷盤做前菜先,有龍蝦、凍蟹腳、煙三文同青口。龍蝦 OK,
  青口好 "海鮮",但啲蟹腳就唔係我杯茶喇,無乜味,得個鹹字。


 



厚切三文魚同吞拿魚刺身,不過無乜味,所以 Winnie 話蝦係好食
啲,不過我唔好,所以無攞,但其實 Louisa 話最好食係帶子
刺身囉,不過我哋掛住傾偈,最終都無試到,可惜!


 



呢杯唔知叫乜嘅特飲原本係 Louisa order 嘅,不過味道真係好酸,
我試著少少都頂唔順,喺呢個時候"酸精" 當然要接收
佢啦!
我同 Louisa 都估到 Winnie 試飲完個反應係點:「係有酸
味,不過都唔係好酸啫!」果然係酸精本色!!


 



熱食出場,有香口 pizza、salami、雞卷同兩款煎魚塊。但估唔到
呢碟最好食嘅反而係個黑麥包囉!


 



好快趣,Arthur 就已經開始攻 dessert,呢個 "朱古力精" 揀嘅甜品
果然係清一色朱古力,
有 chocolate macaron、chocolate
mousse 同 chocolate cake。


 



到我食甜品喇,之前見到 Arthur 杯 mini choco mousse 咁精緻,我都
 唔執輸,仲拎多兩件 mousse cake,係 rapsberry 同 chocolate。
我覺得 rapsberry 個味道對於我嚟講比較好味、比較 fresh。


 



繼續甜品,有 "人工" 勁凹肚臍madeleine、酥皮蘋果卷、麵包布甸、朱古力 mousse 同曲奇。個朱古力 mousse 係 Winnie 嘅推介,真係好香濃嘅朱古力味!


 



嘩,乜 Louisa 咁勁呀,帶定個盒去裝走macaron!?梗係唔係啦,
哋咁大方高貴,點會做埋哂啲咁樣衰嘅動作呀!查實佢嚟酒店前
咗學整 macaron,所以一早已經同個 waiter 講明果啲係自己
嘅,費時以為我哋專登帶個盒嚟裝走佢。




        盒裡面果 macaron 係 Louisa 品,而盒上面果兩嚿就係酒店嘅 "粗製濫造" 貨色。Louisa 並唔係因為自己識整 macaron 就去踩人哋,佢真係無講錯 o架,酒店果啲真係好差囉,個樣整得唔靚,好求其,有啲餅仲夾到歪哂 o添!食過 macaron 嘅朋友都應該知道個 texture 係點喇,酒店整嘅有啲好韌,Winnie 形容似食緊橡皮糖;啲就鬆脆到似食緊餅乾;有啲餡就係硬 meringue 嘅,咁都得!So far 咁耐食過咁多 macaron,包捨埋 Louisa 喺法國帶返嚟果啲,都係佢自家製作最好食,因為好多都整得好韌,而法國最正宗果啲就超甜,甜到 un -頂- able!!而 Louisa 學整果啲就各方面都配合得啱好,個 recipe 幾得!



Genevieve 就拎咗好多 chocolate fountain strawberry 嚟食,剩
隻碟上面嘅古古力就要嚟畫碟,好靚 o架,真係幾有天份喎!


 



佢仲幫我同 Winnie 一人畫一隻 o添!


 



食完哂嘢,梗係要影番幅大合照留念啦!


 



呢張就係攪鬼 "NG" 相,「NG」 呢個字係有雙重意義 o架!係咩?
Hm……唔知 Winnie 參唔參透到呢,呵呵!


 


P.S.  我其實好早就已經到咗尖沙咀,行咗兩個新商場:「i-square」同「K11」。不過對於我嚟講都無乜特別,無咩好行,反而去到「K11」個正門見到幾靚,就影咗幾張相,不過質素好差,因為我唔係好識夜晚同黑暗環境影相,哋睇到之前啲相就知啦,所以都無乜心機影,得果幾張,呢方面我係超低能呀,麻煩大家忍耐吓!





3 則留言:

  1. WHICH ONE IS YOU??
    [版主回覆01/20/2010 18:51:00]        Which one is me? You can't guess it? So easy ja bo, hahahahaha!! Try your best to guess again. However, there is no gift to you even you get it right, haha!!

    回覆刪除
  2. 呢餐一定好滿足喇...学生有咁好成績又有好嘢食!
    [版主回覆01/20/2010 18:48:00]        係 o架,都好開心 o架!

    回覆刪除
  3. haha.....我唔識 邏輯推理架@@
    [版主回覆01/26/2010 02:24:00]       咁我係男定係女呀?知道就估到啦!

    回覆刪除