2010年1月8日星期五

送俾 Winnie 嘅回禮:草莓果醬 & 草莓果醬曲奇

        之前 Winnie 送咗個銀包俾我,所以我一直都諗緊買番啲乜送俾佢,唔通又係 Hello Kitty 咩!咁攪法,佢就嚟成屋都係 Hello Kitty,連廁紙都係喇!!


        咗好耐,最終決定送自家製嘅果醬同曲奇俾佢,雖然唔係啲咩值錢嘢,但係就誠意搭夠,反正上次同佢提過話想整果醬曲奇,見佢都幾有興趣,希望佢鍾意啦!



草莓果醬草莓果醬曲奇包裝一下,就成為咗送俾 Winnie 嘅回禮喇!


 



上次去「無印良品」買pan 送俾 Louisa 時,順便買埋呢兩包
糖俾 Winnie。




        其實每次閒逛「無印良品」時,我都必定會幫佢買呢隻柚子金橘糖,因為呢隻 "酸精" 好鍾意食呢隻糖 o架!今次見到有檸檬蘆薈糖,應該都係酸 o架啦,所以都買埋俾佢啦!


1 則留言:

  1. 我去無印良品多數去買筆筆比兩個細路....好多 choice 架!
    [版主回覆01/08/2010 16:06:00]        妳講得無錯,真係好多款揀,所以都好多人買呀!

    回覆刪除