2010年8月12日星期四

蕎麥冷麵配芝麻醬青瓜沙律

        今日天氣非常之熱,朝早已經連續落咗幾場大雨,但係完全起唔到降溫作用,照樣係咁熱,最慘今日仲要做清潔,起碼座底兩粒鐘,真係嗌哂救命呀!!!


        喺咁熱嘅天氣之下,最好就係食冷麵同沙律,食完之後即刻透心涼,爽呀!




蕎麥冷麵


材料:
蕎麥麵
即食紫菜
炒香芝麻
冷麵醬汁


- 預先準備好冰水及冰粒。


- 煲滾水,落少少鹽,放麵條入滾水內煮熟。


- 當麵條煮熟腍身後,將麵條夾落加入冰粒冰水內過冷河。


- 將水倒去,重覆以上步驟一次,之後將麵條盛起、瀝乾水。


- 紫菜剪成幼絲,灑喺麵條上面,再灑上芝麻。


- 食時先將麵條浸於醬汁中入味。



日式冷麵係我同媽咪嘅至愛。



芝麻醬青瓜沙律


材料:
青瓜
中華沙律 ( 海草 )


調味料:

柚子醋
日式芝麻醬


- 青瓜洗乾淨,放入食物處理器內切成幼絲,之後盡量將水份搾乾,盛起


- 加入中華沙律及適量調味料,拌勻後即可享用。



青瓜沙律入口清爽,帶少少酸味,非常醒胃!


 



今晚日式晚餐。


 


Notes:
- 麵條可選任何日式麵條,包括素麵及烏冬。


- 青瓜宜選購溫室小青瓜,因為瓤較少,水份相對亦較少,而且比較爽甜。


- 鍾意的話,可加青芥辣 ( Wasabi ) 為沙律調味。


- 日式麵條、冷麵醬汁、中華沙律、柚子醋及日式芝麻醬可在大型超市或日式超
  市買到。



       你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


2 則留言:

  1. 天時熱..食冷麵最正...我麻麻地蒿麥麵...烏冬仲正....
    [版主回覆08/15/2010 17:27:00]        冷麵係媽咪同我 嘅 至愛。         我係麵粉整 嘅 嘢都鍾意食!話時話,我真係未試過用烏冬整冷麵喎,下次試 吓先!

    回覆刪除
  2. 咁 C 熱咪開行冷氣先清潔囉!
    [版主回覆08/15/2010 17:24:00]        嘩,咁做一次清潔咪 "好重皮"!!         我淨係學生 嚟上 堂先開冷氣 o架咋! 

    回覆刪除