2010年8月3日星期二

猴頭菇陳腎冬瓜湯

        前兩個禮拜,伯娘打電話俾我,問我點樣用個真空煲,佢話用嚟煲鴨腎乾冬瓜湯,但係啲鴨腎乾煲唔腍。當然,係因為唔識用啦!所以我就好詳細咁教佢點用。


        噚晚老豆又拎咗冬瓜返嚟,咁腍番起之前伯娘話用鴨腎乾煲冬瓜,咁啱雪櫃又有媽咪以前買落嘅鴨腎乾,咁就煲呢個湯啦!



材料:
冬瓜
豬腱
鴨腎乾
猴頭菇
蜜棗
陳皮


- 冬瓜洗乾淨外皮,去蒂、去瓤後切件;猴頭菇用水浸軟,剪去蒂後洗淨備用。


- 鴨腎乾用熱水浸過夜,之後洗乾淨;豬腱洗乾淨,兩種材料分別汆水,之後沖
  凍水,去除多餘油脂,將鴨腎乾切成薄片。


- 蜜棗洗乾淨;陳皮用熱水浸軟,刮瓤後洗乾淨,備用。


- 將所有材料凍水落煲,煲好之後落鹽調味即成。




Notes
- 鴨腎乾一定要用熱水浸過夜,因為非常硬身,汆水後變軟身,方便切片。


- 豬腱可用瘦肉代替。


- 落鹽前記得先試味,因為鴨腎乾係比較鹹。



        你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


3 則留言:

  1. 這個湯好有益呀.
    [版主回覆08/03/2010 22:15:00]        係呀,仲好好飲 o添!

    回覆刪除
  2. 整番碗先.........正!
    [版主回覆08/05/2010 00:08:00]        好味嗎?

    回覆刪除
  3. 咦,呢個都唔難煲哦,今日放工買材料先~~
    [版主回覆08/05/2010 00:09:00]        係呀,OK 易 o架!咁妳煲 咗 嚟飲未呢?

    回覆刪除