2010年8月30日星期一

香辣肉碎芋頭粒炒飯

        呢排唔知點解突然間好想食炒飯,但係又有少少驚驚哋,因為我驚勁黐鑊,洗餐死之餘,仲驚黐到無得幾多剩,到時就真係 "無啖好食"!


        又唔知點解,個腦又即刻閃出用芋頭嚟炒飯,仲要係辣辣哋果隻,好似係曾幾何時食過咁,但老實講,我真係無乜印象有食過囉!不過唔理咁多喇,既然想食,就憑想像力去試炒啦,咪當係又一次做實驗囉!




材料:
白飯
芋頭
免治豬肉
蝦乾
蒜茸
辣椒乾
金不換


醃料:



紹酒
生抽
粟粉


調味料:


魚露
老抽


- 芋頭去皮、切粒,然後炸至金黃色;豬肉用醃料醃好


- 蝦乾洗乾淨,用暖水浸軟,之後切粒;辣椒乾切粒;金不換洗淨備用。


- 燒熱油,先放豬肉落鑊兜炒成肉碎,炒至八成熟之後盛起。


- 放茸蒜、蝦乾及辣椒乾落鑊爆香,灒酒之後加入白飯,不斷兜炒。


- 當白飯炒番熱及乾爽後,就將芋頭粒及肉碎回鑊,加入調味料兜勻。


- 最後加入金不換,略炒數吓即可熄火,上碟。



 


Notes
- 煮飯時,用水份量應該比平時略少,煮成較乾身嘅飯粒。


- 金不換唔好太早落鑊,否則香味消失。


- 如果唔食得辣的話,可以唔落辣椒乾。



        你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


2 則留言:

  1. 芋头整糯米飯正喲架!
    [版主回覆09/01/2010 20:45:00]         我都覺得係,不過芋頭加糯米,我驚我個胃頂唔 "浦" 呀!

    回覆刪除
  2. 芋頭炒飯正呀!
    add我呀~咁我日後就唔洗打驗證碼啦
    [版主回覆09/01/2010 20:47:00]        係呀,真係好正!         我已經訂閱喇!咁妳以後唔駛再打驗證碼喇,yeah!

    回覆刪除