2010年8月16日星期一

話梅涼瓜

        好耐都無整過冷盤或涼拌菜喇,今日就用涼瓜嚟整個冷盤,貪佢簡單又快手,功夫少,咁就可以慳啲時間整另一味餸,而且今朝晨咁早 5 點半就要起身,依家都仲係好攰、好眼瞓,真係無乜心機慢慢洗菜呢!


        近期好多時都聽到有唔少食肆都推出梅子涼瓜、話梅涼瓜之類嘢,雖然我未食過,但聽見都好吸引,酸酸哋、甘甘,食完實好開胃,加上我由細到大都好鍾意食涼瓜,完全唔怕苦,所以今日就整呢個話梅涼瓜做餸。我自己就參考 Jacky Yu 個梅子涼瓜食譜嚟整,不過材料有少少唔同,但味道應該唔會差太遠啩!




材料:
涼瓜
話梅粉


紹酒


- 先加適量話梅粉落滾水度,然後冚蓋將味道焗出,攤凍備用。


- 涼瓜洗乾淨,去頭去尾後對半切開,去瓤後斜切片。


- 話梅水加入紹酒、適量鹽及糖調味,之後倒入涼瓜片內。


 



- 加入凍滾水直至蓋過涼瓜表面。


- 放入雪櫃,醃約 6 個鐘即可食用。




 


Notes
- 如果無話梅粉的話,可以用原粒話梅代替,但需要較長時間焗出味。



之前媽咪喺台灣買返嘅話梅粉。


- 涼瓜洗淨後可用凍滾水過水,咁就更加乾淨衛生。


-  涼瓜勿切得太厚,否則醃入味嘅時間就會增長。



        你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


1 則留言:

  1. 涼瓜我多數用嚟煲湯多!
    [版主回覆08/17/2010 07:34:00]        要 嚟炒肉或蒜茸清炒都好食呀!

    回覆刪除