2010年8月8日星期日

香蔥甜椒英式烤餅再 encore

    上次整完香蔥甜椒 scone 之後,幾位 blogger 睇見都話好吸引,連已經絕跡 blog 界Louisa 同好少留言Winnie 都留言話好吸引。


    今日 day off 得閒喺屋企,就再整多次呢個香蔥甜椒烤餅,咁聽日同後日就可以拎俾 WinnieLouisa 試吓喇





今次唔整三角形喇,就咁切方形一樣咁靚。


 





做好麵糰之後切件。


 





掃上蛋液。


 





焗好出爐喇!


 





相要食譜嘅朋友,click 一呢幅相啦!


3 則留言:

  1. 切三角幾時都好過cut圓形...一次過切哂..又唔使好過圓形整幾次麵團....同埋鹹既幾時都正過甜既.....
    [版主回覆08/09/2010 01:25:00]        係啦,用圓模 cut 完之後,剩低 嘅 麵糰又要再搓番埋先可以再 cut,越搓越實呀!         不過我懷疑呢個 scone 用圓模 cut 無咁好,因為有蔥同椒阻住,用刀切會方便 啲。

    回覆刪除
  2. 你下次整成個大圓形...十/X字切...就可以切到相等既三角形啦.....
    [版主回覆08/10/2010 00:19:00]         係啦,切三角形好 啲, 圓模只適宜 cut 無餡果隻。

    回覆刪除
  3. 作 C 喇...又引我! 我買咗乜椒物椒架喇.....但仲未的起心肝整呢! 可的見兩個宝貝唔多鐘意椒喇!
    [版主回覆08/11/2010 00:10:00]        妳快 啲 "的" 起心肝整啦,寶貝仔女唔食咪整俾自己食囉,當係獎勵自己做廚房 CEO 咁辛苦嘛!

    回覆刪除