2010年8月4日星期三

意式芒果雪糕 Gelato al Mango

        雖然我一向都好少食凍嘢,但夏天咁熱,間唔中都會食吓雪糕,最鍾意兼最方便就係走入「麥當奴」度食杯新地,最鍾意就係食士多啤梨新地,因為士多啤梨嘅甜味正好蓋過雪糕嘅奶味,好食好多。自從識得自製雪糕之後,夏天總會最少整一次,因為自己可以用較淡奶味嘅淡忌廉去整,咁就更加合我口味。


        上次整芒果黑糯米時,買咗一份四個芒果,用 1 個,仲有 3 個,於是就諗到用嚟整雪糕。要整雪糕,當然會即刻諗到我本天書《我愛冰淇淋》啦,睇睇吓,發覺書中有教整意式雪糕,意式雪糕比起一般雪糕用多啲奶,少啲忌廉,咁我又未食過意式雪糕,不妨一試!但最重要都仲係,食譜會用到蛋白霜,咁就又可以幫到我繼續清埋冰格啲蛋白啦,正!



材料:
芒果          2 隻
豆漿          200 毫升
淡忌廉      200 毫升
檸檬汁      2 湯匙
蛋白          4 隻份量
糖              100 克


- 芒果去皮、去核,起出果肉。


- 將芒果肉、豆漿、檸檬汁及 50 克糖放入攪拌機內攪打成果蓉混合物。


- 將果蓉混合物放入雪櫃內雪凍。


- 淡忌廉座冰水,用電動打蛋器打至 8 成企身,放入雪櫃保存。


- 蛋白用電動打蛋器打至起泡,之後分 3 次加入剩餘嘅糖打成蛋白霜。


- 先將果蓉混合物同打起忌廉拌勻,之後加入蛋白霜,用電動打蛋器以慢速拌勻。


- 將混合物倒入容器內,放上冰格雪凍。


- 一個鐘後,用電動打蛋器以慢速將混合物攪打幾下,再放回冰格雪凍。


- 重複以上步驟 4 - 5 次,就可以將混合物雪硬成雪糕。



初初整起時,見到顏色咁淡,仲以為實唔夠味,點知原來芒果味
非常香濃呢!所以,我依家知道,街賣果
顏色咁黃,肯定落咗色素啦!


 



口感果然比一般雪糕清爽、輕盈,有少少似食思樂冰。
各材料份量配搭估唔到咁好,求其亂咁嚟都能夠
調出咁好嘅味道,真係感動呀!



Notes:
- 芒果肉份量以可做成芒果蓉約 200 毫升為合。


- 糖嘅份量應根據芒果甜度而作出適當增減。


- 豆漿可用牛奶代替。


- 如用雪糕機製作雪糕的話,可直接將果蓉混合物同忌廉倒入雪糕機內攪打,然後
  將蛋白霜逐少加入。



        你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


4 則留言:

  1. 好犀利,雪糕都識整.............
    我都好鍾意食麥記新地......不過我係食朱古力味既.......
    [版主回覆08/09/2010 01:45:00]        我反而覺得妳整到乳酪仲叻啦,我上次都失敗 咗!         我有時都食朱古力新地 o架!

    回覆刪除
  2. 唉...............
    [版主回覆08/09/2010 01:42:00]        駛乜流口水呀,快 啲整俾大小姐同少爺仔食啦,咁妳咪可以順便食埋一份囉!

    回覆刪除
  3. 個雪糕"畢"得好靚呀
    [版主回覆08/09/2010 01:40:00]        多謝妳呀!

    回覆刪除
  4. 我冇雪糕機呀!
    [版主回覆08/11/2010 00:13:00]        我都無雪糕機呀,我個食譜都係教用電動打蛋器整咋嘛!

    回覆刪除