2010年8月25日星期三

送俾 Miss Cheng 嘅雪球

        今朝一早就出門口去 Miss Cheng 屋企,同 Aaron 上完 theory 之後就一齊去又一城食 lunch,當然要帶埋星期一果日專登為 Miss 而整嘅三色雪球啦!




送得俾 Miss,梗係要包裝得似樣啲 o架嘛!


 



Miss 都讚好食,覺得好鬆化,而 Winnie 一食就食到好香濃嘅杏仁味。


       
        喂 Winnie,吓下次整咩俾 Miss呀!



P.S.  今日我同 Winnie 又爭輸咗俾 Miss Cheng 喇!講緊嘅咪就係俾 Miss 爭贏咗出錢請食 lunch 囉!我同 Miss 講,話呢餐應該係我同 Winnie 請佢食飯,點知佢話我窮,啲錢留番自己洗喎!真係俾佢激死!!


2 則留言:

  1. 鬼叫你成曰扮窮咩......
    [版主回覆08/26/2010 00:45:00]        我鬼扮窮,咁人家真係窮呀嘛!額頭都鑿住個「窮」字啦!        啱 啱先同 Winnie 傾完電話,佢都話我真係好 "坎坷"!

    回覆刪除
  2. 很可愛的雪球呀 !!!
    [版主回覆08/28/2010 17:26:00]        多謝妳呀!

    回覆刪除