2010年8月2日星期一

豆渣牛角包 Soy Bean Dreg Croissant

        上個禮拜六教完琴之後整豆漿,剩落嘅豆渣當然會留起佢啦。咁我就又試摷摷食譜,睇吓有咩 recipe 係會用到豆渣,最後揀咗用整麵包,因為材料不單只有豆渣,仲用埋豆漿 o添,咁就 perfect 啦!


         見到牛角包,大家咪以為我整酥皮呀!我暫時都未有咁好功力整酥皮,呢個只不過係普通麵包,做成牛角包形啫!



材料:
高筋麵粉      140 克
黃豆渣          60 克
無糖豆漿      55 毫升
即用酵母      2 克
鹽                  2 克
糖                  20 克
固體菜油      10 克
蛋液              適量


以上材料份量可做麵包 4 個。


食譜出自雪媽《自家製麵包》。



 


- 所有麵粉、豆渣、酵母、固體菜油、鹽同糖倒入食物處理器內混合,加水搓成
  光滑麵糰。


- 拎出麵糰,放上已灑粉枱面上,搓揉及摔打麵糰,直至拉開時出現薄膜。


- 將麵糰滾圓並黏緊收口,放喺已灑粉嘅兜內,然後用保鮮紙冚住,發酵約 45
  鐘。


- 第一次發酵完成後,將麵糰排氣,然後將麵糰拎到枱面上分割成 4 小份,將小
  麵糰滾圓後,冚上保鮮紙鬆弛
10 分鐘。

- 之後擀麵棍將麵糰平成三角形,喺三角形底部切開一個小切口。


- 由三角形底部開始捲起,將兩隻角位置分別向左、右捲起,之後一直捲到三角形
  頂尖。


- 將捲起麵糰彎曲成牛角包形狀,放上已鋪入爐防黏蓆嘅烤盤上,蓋上保鮮紙作最
  後發酵。


當麵糰發酵到大約兩倍大時,就可以喺麵糰表面掃上蛋液。


- 放入已預熱至 180 °C 嘅焗爐內焗 13 - 16 分鐘即成。



豆渣麵包加豆漿。


 



第一次整包包要掃蛋液面,焗完之後果然顏色靚好多喎!



Notes:
- 有關黃豆渣資料,請參考《豆渣處理及保存方法》。


- 豆漿份量需視乎豆渣濕度而作出調整。



        你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel  呀,快啲 click 入去做我個 fans


2 則留言:

  1. d 包包做得好靚喎.
    [版主回覆08/03/2010 15:40:00]        多謝呀!都係多得 啲 蛋漿 嘅功勞咋!

    回覆刪除
  2. 嘩.....擺得咁靚....真係殺 C 人呀!
    [版主回覆08/03/2010 15:42:00]        咁即係得個樣!?

    回覆刪除