2009年6月11日星期四

木瓜枝竹冬菇眉豆湯

        今次係喺一個叫做 「103種蔬菜湯水食譜網頁度搵到依個湯 o架!茹素嘅朋友不妨去睇呀,起碼多煲齋湯 idea嘛!



材料:
木瓜
枝竹
眉豆
花生
冬菇

- 除木瓜外,其餘全部材料沖洗乾淨,用水浸過夜。


- 花生去衣、冬菇去蒂。


- 木瓜去皮後切開邊,用匙羹將裡面啲核刮走,然後切件。


- 煲滾水後,將所有材料一齋放落煲,大火煲滾後轉中慢火繼續煲多廿分鐘度。

- 熄火後放入真空煲內,約兩個零三個鐘後再放番上火煲多廿分鐘,落鹽調味,
  完成!


 


Notes:
- 處理木瓜時記得戴手套,今日唔記得咗先戴手套就摸咗落個瓜度,即刻 feel 到痕
  痕痛痛,即刻走去沖水。


- 冬菇蒂可剪去硬底木頭部份,一齊加埋落去煲湯。其實冬菇蒂係熬素上湯嘅常用
  材料。



P.S.  我卒之都知道點解啲人成日話生完 BB 嘅媽咪要飲多啲木瓜湯,因為今日我將個木瓜頭尾切去後,個瓜不斷咁滲啲白色汁液出嚟,好似奶咁,一點一點咁凝聚哂喺表面,後尾仲多都滴哂落個砧板上面 o添!可能根據中醫學說嘅以形補形,會幫到啲媽咪有多啲人奶喂 BB。

         以前聽過媽咪同老豆講,話有啲人用木瓜嚟走私,切開個瓜,去瓤去核後,就放啲手表入去,之後就即刻將兩邊瓜合番埋一齊,咁個瓜就會自自動黐番埋,完全唔覺俾人切開過,高招!可能都係因為果啲汁液咋!


2 則留言:

  1. 正呀! 睇來你盡得伯母的真傳呀!!!
    [版主回覆06/12/2009 23:36:00]        多謝你先!不過比起我媽咪,我仲差好遠,我都好想佢依家仲 喺我身邊,教 我多 啲 嘢呀 !

    回覆刪除
  2. VERY GOOD
    [版主回覆06/23/2009 23:39:00]        Thank you very much!

    回覆刪除