2009年6月9日星期二

潮州魚蛋紫菜湯

        今晚整完排骨菜飯之後,仲有清雞湯剩,包裝盒上又寫住要 5 日內用完,最方便、最快手嘅方法就係要嚟滾湯囉!



材料:
紫菜
蟹柳
潮州魚蛋
冬菜
清雞湯

- 紫菜先浸水,之後洗淨備用。


- 蟹柳、魚蛋同冬菜略為沖洗;蟹柳切段備用。


- 保滾清雞湯後,加入魚蛋,等到魚蛋開始漲大時,就落埋其餘材料落煲,湯一滾就
  攪掂。


 


P.S.  原本諗住買魚扎嘅,點知原來夏天係無魚扎賣,因為怕天氣太熱,容易變壞 ,所以唯有改用蟹柳囉!今日真係都唔知做乜事,買乜冇乜,買魚扎無魚扎;想買小棠菜,行勻成個街市都只係得兩檔有得賣,平時唔食唔用果陣就檔檔都有得賣;連蒜頭咁普通嘢,買開個檔菜檔都話無,"咩樹" 呀今日!!!!


1 則留言:

  1. 你有冇睇"同事三分親", 我想起兩個角色 : 一個係廚房男, 一個係住家男 ------係稱讚來的.
    我亞媽常擔心我唔識煮飯, 冇啖好食, 我都幾十歲了......都係福氣來嘅.
    [版主回覆06/12/2009 23:42:00]        我無睇呀,因為果個時間一係就未放工,一係就 喺廚房煮緊飯,所以成日都無得睇!         你依家仲有媽咪 喺身邊,當然係你 嘅福氣 嚟啦!就算無都有太太煮嘛!         廚房男?咁你應該讚賞埋網友 廚房男 喇!

    回覆刪除