2009年6月16日星期二

楓糖味及肉桂味燕麥方脆

        我不嬲都勁鍾意食桂格燕麥方脆,朝早加豆漿或鈣思寶做早餐,有時有加埋乳酪一齊食,甚至就咁當零食食都一樣好味,試過一路上網一路食,不知不覺就食咗半盒! 真係好好食 o架!等我遲啲試吓要嚟整西點先。


        最近就出咗兩隻新口味,就係楓糖味同肉桂味,我就梗有買嚟試啦!



        隻楓糖味原本一食落口好正、好香,因為從未食過楓糖,所以感覺好新鮮,但係食食吓就越食越濃,仲好似好 "假" 咁,睇番個成份表,原來有用到 artificial favor ( 人工味道 ),唔怪得之啦!所以唔我會推介俾大家。


        至於另外果隻肉桂味就 mild 得多,對於我呢個 "肉桂精" 就梗係正啦,不過我今次都好醒,食之前已經睇吓有冇 artificial favor,呢盒就無加到 (希望無眼大睇過龍喇)!我依家都係一路寫 blog,一路 "脆卜卜" 緊 o架! 


         所以我只會買番原味同肉桂味囉!


2 則留言:

  1. 個女鐘意加落雪糕度(其實佢只係成日乘機食雪榚)
    [版主回覆06/19/2009 01:45:00]        咁妳用佢 嚟整雪糕 咪仲好!         妳又話買 乳化劑整蒸蛋糕 嘅?最終有冇整到呀?我去過凱施度睇過個芙蓉蛋糕,我覺得好貴呀,真係買唔落手!不過我輕輕點過佢,真係好鬆軟呢!

    回覆刪除
  2. 其實我有個都同我唔熟既親戚 (家姐個契姐個仔)曾經做過餅師(聖安娜),佢而家係打理幾間小型餅店,真係唔好意思叫家姐問下佢識唔識,一黎人地又唔係凱詩師傅。
    其實黑糖糕蒸蛋糕本書好多食譜製品幅相都係好實咁呀!(可能蒸同焗既分別啦!)
    係呢! 亞堅本麵包書開始整味呀? 今日試左香橙朱古力麵包,我同橙青代替蜜餞橙皮,好正呀! 焗緊途中打開門鋪張鍚紙時有陣好香橙味公出黎呀。連唔鐘意食橙皮JAM 其亞女都話好味 ,下次試下用柚子蜜代橙皮占先。
    死啦!成日整麵包打發時間,一出爐就隊番一兩個,食到肥到死要放棄著牛仔衭,著親都係有彈性質地。
     
    [版主回覆06/24/2009 00:33:00]        其實都無所謂 啫,叫妳家姐當傾閒謁時,傾開咪搭嘴問囉!         其實我買 咗仙姐本書到依家都唔敢整,有 blog 友話17小時麵包係中級經驗者整 嘅,又有 blog 友話做好用KA 做,會方便好多!妳係徒手搓定用機攪 o架?

    回覆刪除