2009年6月16日星期二

玻璃曲奇

        今日又有禮物收啦!不過今次特別啲,份禮物唔係由對方親手送俾我,而係要我自己親身去拎呢份禮物。點解,因為我住屯門囉,哈哈!

        係咁嘅,因為 Louisa 早前同 blog 界餅后 Vanlily ( 我稱佢做屯門整餅天后 ) order 啲玻璃曲奇用嚟送禮,咁我同 Vanlily 大家都係屯門人嘛,所以咪先由我同 Vanlily 喺市中心交收,然後我再拎去俾佢囉,不過 Louisa 話預埋我一份,叫我自己先攞起一份,所以我就唔客氣啦,即刻咗一份出嚟影相,仲急不及待先食為快 o添!



        哋睇吓,啲曲奇係咪好靚呢?真係好別緻呀!


 



        呢張相感覺好有教堂玻璃窗 feel!


 



        你睇,真係透光 o架!


 



        Vanlily 真係有心思,連包裝袋都附送埋,仲款款都好靚 o添!唔怪得之對上一期《新假期》嘅 《結婚完全手冊》都搵佢拍攝有關回禮西餅同回禮包裝啦!


        今次知道有機會見到 Vanlily 覺得好開心,做咗三十幾年人,第一次有種 fans 見偶像 feel,唔係講笑,我真係好認真 o架! ( 呢方面我blog 友阿 Yen 會好明白我心情 ) 小弟都係最近先開始學人做 "阿茂",咁新仔整餅,自然遇到唔少問題同失敗啦!除咗經常請教 "御用糕餅顧問" 明仔之外,好多時我都會去 Vanlily 個 blog 度搵資料,有時甚至留言直接向佢請教。好似之前整咗好多次都失敗海綿蛋糕,一跟Vanlily 個方法即刻成功做到;而係人食過都讚好食橙香經典朱古力蛋糕,都係跟佢個食譜做,所以對我嚟講,Vanlily 嘅糕餅屬於信心之選。

        同 Vanlily 傾咗一陣間,佢個人都好 nice,覺得佢果然人如其名 ( 自己慢慢吓點解啦 )!佢仲有少少 bonus 送俾 Louisa o添,真係唔話得!

        喺呢度,同樣要多謝 Louisa,多謝佢送份咁別緻、咁靚嘅禮物俾我,仲俾我有機會見到餅后個真身 o添,真係要講多幾聲:Merci!Grazie!Danke!Thank you!多謝 ……… 


3 則留言:

  1. Mee ...... MeeMoreMore2009年6月16日 下午12:14

    係咪送比教友咖~~
    [版主回覆06/16/2009 14:31:00]        咁又唔知佢喎!點解咁問 嘅?

    回覆刪除
  2. 喂, 靚仔,問過我未呀?d餅好似係我架喎, 做咩影佢地相呀? 收租架住!
    [版主回覆06/19/2009 01:19:00]        哈,影幾張相咪當係物流運輸費囉,Wakakakakaka!!

    回覆刪除
  3. 明...明哂...
    要跟佢學多d野啊,佢真係好厲害
    [版主回覆06/19/2009 01:23:00]        係呢,我都話只有妳先明白我 嘅心情啦!         所以我都同 Vanlily 講,等閒就會請教佢做餅囉!佢真係好似妳咁講,佢份人好 nice呀!

    回覆刪除