2009年6月11日星期四

飲食 Mix & Match

       我習慣咗每次煮餸都會煮多啲,一次分兩餐。一來我唔係晚晚都得閒煮飯,所以當我唔得閒喺屋企煮嘅時候,我老豆只需將剩低餸煮番熱就攪掂,唔駛重新煮過樣新嘅。其次就係買兩人份量餸都幾難,所以一次過買定兩餐嘅份量會易啲。



        好似呢碟炒雜菜咁,係之前食剩嘅,今晚就只需要加啲青口,再加入黑椒汁同鮮醬油重新調味,已經變身成另一款惹味菜式。


 



        你睇,唔講都真係估唔到係一碟隔夜餸!


       


        情況就好似 fashion 咁,將幾套衫拆開嚟重新互調配搭,就可以做出唔同 style 嘅新款式,大玩 Mix & Match ,烹飪都係一樣 o架,不妨大膽嘗試,創造出自己獨有fusion 菜!


2 則留言:

  1. 又講得幾好聽噃..... 一句講晒..........懶就真
    [版主回覆06/12/2009 01:18:00]        作死呀妳?  我即刻 搵 Fedex 或 DHL 速遞個鎚過美國扑死妳!!         死 嘢,彈 咗條方教人整 muffin,跟住又唔去睇 吓,妳都唔係一個好老師 嚟 嘅,都唔緊張學生 o架!  妳快 啲去睇我個 放榜 muffin ,之後做試後檢討呀!唔淮淨係講 "即到"!

    回覆刪除
  2. 終於都認啲錢多到駛唔晒嗱....Fedex 個 鎚 好貴架 你嗰篇嘢 "short"鬼咗就真呀....我巳經留咗兩次言喇,就消失咗..唔知 yahoo 定你 "short" 咗喇,我再留多次...你睇唔倒我都冇辦法喇
    [版主回覆06/12/2009 16:15:00]        咁邪?咁妳睇唔睇得番妳個 message 呀?唔怪得之咁多人投訴 Yahoo! 啦,我都要投訴呀,攪到我錯怪好人!         喂,點窮極都有錢速遞個鎚去扑妳 啩!

    回覆刪除