2009年5月29日星期五

新買食譜3本

    自從發現圖書館原來有好多食譜可以借時,已經好少意欲買書,因為不但可以慳錢,仲可以慳番唔少擺書嘅位置,加上圖書館啲食譜都好新,有啲甚至係喺市面賣咗唔係好耐,所以完全無再諗買新食譜,唯一唔好處就係唔可以即時搵到自己想要recipes


    早排喺將軍澳JUSCO 展銷場度見到有食譜賣,仲全部一律 85折 o添!咁就梗係走埋去八卦吓啦。點知一睇,居然有齊哂 3本我一直都好想擁有嘅食譜,係有 discount 嘅情況下就更加心郁郁啦!不過同自己講,唔好亂洗錢,圖書館遲啲可能有得借,唔好咁衝動呀!於是就打消咗念頭,繼續去學生屋企嘅行程。


    咗一個禮拜後,又心思思走去睇吓,點知 ………噢!已經無咗個展銷 counter,擺咗另一樣喺度賣,跟住就同自己講:「可以死心啦,慳番一筆!」之後就再無去睇喇。


    事隔數星期,吉之島又做會員 9折優惠,雖然我唔係會員,但都想八卦吓,所以就走去$10店打個 round,點知仲伸請埋張 AEON 銀聯卡 o添,可以即時用張臨時卡9折買嘢。嘩,咁著數,如果又有番啲書買,咪即係有得折上折,今次真係好吸引噃,於是對腳又不由自主地行上樓上個展銷場度,可惜,都係冇得賣。


    直到上幾個星期,其實已經唔記得啲食譜,只不過距離下一個學生上堂仲有一段頗長時間,於是無無聊聊就又行過去吉之島 $10店同展銷場兜個圈打發時間。嗯,個賣書 counter 又出現番啦,仲繼續有85折 o添!今次唔理咁多喇,決定要買果 3本書,於是就拎起咗佢哋去收銀處度排隊俾錢。排到咁上下,突然留意到 cashier 度貼咗張 poster,係提醒顧客可以用 $20 coupon,當時即刻諗起,自己都有申請到 AEON 卡,如果成功批核的話,我都會收到 3張 $20 coupon 噃,於是理智又再一次同自己講:「唔好咁衝動,等吓 o添啦,可能會批呢!」就係咁,又再一次放番低哂啲書。


    等呀等、等呀等,卒之都俾我等到喎!居然真係批張卡俾我(其實好似我哋呢啲自僱人仕係好難伸請信用卡 o架,只係賺得幾千蚊個月嘅打工仔反而仲易申請,因為有清楚收入証明。可能我不嬲都好自覺地做好月結,有清楚嘅收入証明,所以批俾我啦,如果唔係我自己咁乖,之前銀行都唔會批我上會啦!) 仲咁死好命,吉之島前兩個禮拜又再做 9折優惠 (唔知點解呢輪吉之島成日做9折優惠呢,唔通金融海嘯真係好大影響?) 嘩,呢次不得了喇,我計過,原有85折,再加上9折優惠,再用埋張 $20 coupon,即係差唔多 7折咋!仲唔即刻買就真係對唔住自己啦!於是幾經 "波折",卒之都係買咗呢3本食譜喇 ( 唉,如果自己銀紙鬆動啲、收入穩定啲就唔駛咁多顧慮,睇啱就買,俾著係 Winnie 同 Louisa,佢哋真係啋你都傻,無理咁好氣,話買就買 )


    講咗咁耐,卒之輪到 3位主角出場啦:








    呢 3本食譜分別係 Rachel Yau 《為您做甜品》、獨角仙嘅當紅大熱《天然麵包香》,同埋我已經睇中咗好耐好耐,由萬里出嘅《Artisan Bread 麵包教室 》。3 本食譜都印刷非常精美,啲食譜仲好吸引人 o添!能夠吸引得到我呢個孤寒鬼肯出錢買,肯定有佢哋各自嘅魅力啦。


 





    呢本係《為您做甜品》,睇到啲相都好想即刻郁手整嚟食。之前都借過 Rachel 嘅《 幸福料理 DIY》同《精巧甜品DIY 3》返屋企睇,覺得都唔錯,由果陣開始就有留意佢啲書,加上近排成日都睇佢個 blog,仲間中同佢留言傾謁,請教佢整嘢食嘅心得,所以更加會買佢本書,支持吓佢嘛!


 





    至於仙姐呢本《天然麵包香》就除所教麵包好有特色之外,最重要係想學識做17小時中種麵糰,咁就唔駛吓都要 spare 成日時間出嚟整麵包,只要整好個中種麵糰,放喺雪櫃度發酵,到第二日,甚至隔日再有時間先拎番出嚟做形同烘焗,慳時間好多!


 








    至於呢本Artisan Bread 麵包教室 》,其實以我呢個初學阿茂係無可能整到嘅,只不過每次拎上手睇時,頁頁都係我鍾意嘅歐陸麵包,仲要啲相影到鬼死咁靚,勁吸引人,睇到流哂口水,買返嚟當攝影集睇都抵啦!唔好話我話呀,俾 Louisa 同Lily 睇到,肯定都話勁吸引啦!因為佢兩個都係鍾意食歐陸麵包 o架嘛!


    點呀 Louisa,呢 3本食譜有冇興趣睇呀?有就話俾我聽,等我拎過嚟俾妳慢慢 "品嘗" 啦!


2 則留言:

  1. 如果行開旺角,試下去西洋菜街先達對面間馬健記睇下,長期有8折,佢地有訂書服務。我去親圖書館都會去打書釘,有時仲會揭到d 好食譜我會先記下一半,走出門口立刻抄低,下一半食譜就會去完圖書館先入去再完成。
    Rachel 同亞堅本書我都有買,亞堅呢本麵包書真係熱賣,佢d包真係有保証嫁,快d開始啦! 我早果排成日整佢個番薯麵包(P.55),不過我就用蛋黃番薯(橙黃色),我覺得比較甜,但冇紫色咁靚。
    [版主回覆05/29/2009 16:04:00]        乜馬健記有呢類書賣 o架,真係行開要去睇 吓先!         妳都叫仙姐做阿堅 o架!         點樣先知道個蕃薯係黃色定橙色呢?

    回覆刪除
  2. 我見街市(我賣開响白楊街街市果檔)插住個牌叫蛋黃番薯,其實外表真係冇究過點分,老闆會切左一忽俾客人睇個番薯係橙黃色,我覺得隻番薯甜滑d,因為我好多時賣d 紫心番薯唔夠甜同好以花心咁烚完都好似未熟咁。
    [版主回覆05/30/2009 13:37:00]        我都覺得黃心蕃薯好食 啲,因為比較濕潤同腍;而紫心蕃薯就好乾好實。

    回覆刪除