2009年5月4日星期一

估唔估到係咩嘢嚟呢?


        真係好靚呀,而且仲係粉色系列,唔會太俗,估唔估到係咩嘢嚟呢?


        有去過台灣嘅朋友應該認得出,就係八達通卡貼喇。我之前去台灣都有買到兩張,不過今次呢張係阿瑩送俾我嘅,佢同阿馳行街果陣見到呢款,又知我鍾意音樂,所以就專登買呢張音符卡貼送俾我。


        聽番阿瑩講,應該仲平過喺台灣買,因為如果無記錯的話,好似係台幣 $100 / 5張,即約港幣 $5 張,但佢喺葵涌買就 $10 / 3張,佢話見過荃灣南豐中心仲平,叫我自己得閒行開可以睇吓,後尾我經過南豐時見到果然仲平啲,賣 $10 / 6張,但質數係點就唔知喇,因為我都係行過見到,無停低仔細望清楚。


1 則留言:

  1. 又幾靚!
    [版主回覆05/05/2009 11:00:00]        係呀,我都好鍾意呀!

    回覆刪除