2009年5月29日星期五

合桃無花果莫加布朗尼 Walnuts & Fig Mocha Brownie

        呢次Brownies 完全係為Miss Cheng 而整,因為我同 Winnie咗佢星期一喺又一城見面食 lunch,就當係送俾佢嘅小禮物啦。

        為整呢個 Brownie,果晚我只係瞓得五個零鐘咋,因為星期日晚放工返到屋企,坐都無坐低休息過就即刻入廚房準備夜晚餐飯,一路煮嘢一路開機洗衫,食完飯、洗好碗後就去晾衫,之後就去沖涼,沖完涼出諗住郁手整餅,等第二朝唔駛咁趕趕切,點知睇吓個鐘,原來已經好夜,加上我又唔熟手,手腳好慢,根本唔夠時間當晚整起佢,所以咪淨係量好哂  所有材料份量,第二朝校定鐘 7:00am 起身梳洗完就即刻開工,早餐都係一路整、一路食咋!好彩之前都已經實習過一次,如果唔係可能需要更多時間呀!

        雖然好早就已經焗好出爐,但係因為要完全攤到凍哂先可以入袋 ( 如果唔係涼透入袋會有水氣,整腍件蛋糕 ),所以又阻啲時間,最終都係要遲到,真係唔好意思!Miss 問我點解唔預早整,其實我都好想咁做,不過早排成日落雨,濕度好高,我驚會整到Brownie 受潮變腍,咁到時 Winnie 同 Miss Cheng 就食唔到原本嘅味道同質感,到時就嘥咗我一番心機,所以唯有自己辛苦啲、瞓少啲囉!Miss 仲話我好講究呢!

        不過當見到件製成品做好時,心裡面係非常開心,呢種開心對於果啲未試過整嘢食嘅人嚟講,係完全唔會明白、唔會 feel 到,可能只會覺得你點解咁無聊,攞苦嚟辛!

        睇吓張相,個賣相都唔差啫,第一次整都算係咁啦,我自己覺得已經合格喇, 70 - 80 分啦!





材料:
高筋麵粉          50克
中筋麵粉         60克

可可粉             75克
即溶咖啡粉      2湯匙
雞蛋                75克 ( 約等於1隻半雞蛋 )
牛油                120克
砂糖                140克
合桃                25克
無花果乾         25克

防潮糖霜          適量


- 合桃洗乾淨後,用抹手紙索乾水份,之後放入焗爐內用180°C 焗約 6 - 8分鐘至
 
焗出香味,之後拎出嚟攤凍後剪碎成細粒。

- 無花果乾略為沖洗一下,可以令到佢軟身少少,無咁乾硬,然後切粒備用。

- 牛油先放於室溫軟化,之後加入砂糖,用電動打蛋器打到發白、軟滑絨毛狀。

- 雞蛋拂打成蛋液後,分數次拌入牛油糖霜中。

- 將已經過篩 3 次嘅粉類混合物分次加入蛋糊裡面,用打蛋器拌勻。

- 加入合桃、無花果乾,拌勻。

- 將麵糊倒入焗盤,之後掃平表面,用180°C 焗約 15 - 20分鐘。若插入牙簽,抆
  番出嚟之後無麵糊黐喺牙簽上面,即代表已經 OK,可以拎出嚟放涼喇!

- 等到蛋糕完全涼透時,就喺表面灑上糖霜裝飾。




我將 Brownie 分別切成方塊狀及長條狀,用唔同形狀
紙模裝起佢,然後包裝入袋,你哋覺得邊款靚啲呢?






一個送俾 Miss,一個就送俾 Winnie,到時任佢哋自己揀!
咗佢哋之外,我仲留咗幾件俾阿馳同阿瑩試吓,
希望病嘅阿瑩會開心啲、同埋快啲好番啦。




        我老豆、Winnie 同 Miss 食過都話好好食,聽到之後好開心,總算叫做無白費心機,捱吓眼瞓都係值得嘅!



Notes:
- 原食譜係用牛油 150克,但我上次試做時發覺太肥膩,所以減少30克。

- 我自己用咗無花果乾代替原食譜嘅入爐朱古力。

- 焗完合桃之後,記得將爐門盡快關上,保持爐內溫度,方便之後唔駛再預熱焗
  爐。

- 上次試過跟食譜用 200°C 焗 20分鐘,蛋糕面有少少已經焗燶,所以今次就改
  用
180°C 焗約 15 分鐘。蛋糕中間 OK,但邊位就比較乾同脆,可能因為我用
  嘅焗盤 size 比較大
,變相麵糊鋪得比較薄、比較易熟

- 原食譜並無落到咖啡粉,只係自己做吓實驗, Winnie 一打開個包裝袋話已經聞
  到好香咖啡味,不過食落口就唔夠濃,話可以落多少少咖啡粉
 
 

1 則留言:

  1. 條形高貴d,但個杯冇四方果隻咁靚呀! 賣相好正好味咁呀!
    [版主回覆05/29/2009 16:23:00]        係呀,真係好好味 o架,個個食過都讚 o架!妳都試 吓啦!

    回覆刪除