2009年5月6日星期三

香蕉蛋糕 Banana Bread

       Louisa 呢幾日去咗日本玩,所以今日唔駛去教佢,改咗禮拜五,難得今日比較得閒,就郁手整香蕉蛋糕。

        其實之前Louisa 屋企食過呢個香蕉蛋糕,係佢妹妹整俾佢食,咁我一食就已經覺得好正,因為完全係我一直想要做到果種 feel,係果種好似 muffin 咁鬆散texture,於是我就問 Louisa 攞個食譜,原來佢妹妹就係跟網友為食貓個食譜整嘅。Louisa 自己都己經整5 次,佢都話成功,好好食,於是我先有信心去整,事關我之前無論整嚫咩蛋糕都比較實,所以都有少少驚,怕成日都浪費材料。
 
 

材料:
牛油         125 克
中筋粉     
200 克
泡打粉      2 茶匙
梳打粉      1/4 茶匙
鹽             1/4 茶匙
雞蛋          2 隻

黃糖         125 克
香蕉          2 隻 
糖霜          適量
 
牛油室溫放至軟身;麵粉、梳打粉、泡打粉同鹽過篩 3 次;雞蛋拂打成蛋液。


- 牛油與黃糖一齊攪拌,之後拌入粉類混合物,做成麵糊。
 
- 香蕉去皮後用叉壓爛成香蕉茸,與蛋液一齊加入拌勻。
 
- 就將麵糊倒入焗盤,放入已預熱至 170°C 嘅焗爐內,約 40 分鐘至熟。
 
- 出爐後立即脫模,攤凍後灑上糖霜即成。
 
食譜嚟自為食貓香蕉蛋糕



我比較鍾意垂直裂紋多過依家咁樣嘅 S 形裂紋。
 
 




 

跟為食貓咁灑啲糖霜先!當堂唔同哂 feel,似嚿麵包
多過似嚿蛋糕。不過因為今次係我第一次灑糖霜,
所以唔係好識掌握個手勢,整得好樣衰!
 
 
 
 
 
 

        睇幅相都睇到好鬆嘅質感啦!不過始終都做唔到果種粗嚡口感,個人認為都仲係有啲滑溜感。唔知關唔關事我係用中筋粉溝泡打粉而唔係用自發粉呢?點解我會咁諗,因為我整人生第一個蛋糕時 (果陣時未有焗爐,蛋糕只係蒸),我請教過伯娘,問佢係唔係用自發粉方便啲,佢就叫我唔好用自發粉,因為整完個蛋糕會比較嚡,而為食貓個原食譜都係用自發粉,但我屋企無買到自發粉,所以就咁用中筋粉溝泡打粉。下次再整時試吓用番自發粉,睇吓會唔會做到粗嚡口感。





Note
- 我參考過好多資料,如果用中筋粉同泡打粉代替自發粉,個份量比例為:中筋粉 100
  克:泡打粉 1 茶匙:1/4 茶匙

- 我今次係用電動打蛋器嚟完成所有攪拌工作,因為我睇過有啲網友話用電動打蛋器嚟
  攪拌會鬆啲,用手攪拌就無咁鬆,會比較實,而且我睇過香港電台個「美味 DIY
  網頁裡面教整鬆餅 video,個導師都係用電動打蛋器嚟攪,可能咁樣就可以快啲
  攪得均勻,因為整鬆餅係唔可以攪得太耐,一見到啲材料完全混合好就要停手。




1 則留言:

  1. 恭喜你呀!成功喇!
    [版主回覆05/06/2009 13:29:00]        多謝妳呀, Motonako.A !

    回覆刪除