2009年5月28日星期四

獅峰龍井



        一睇到呢啲高檔茶葉,就知道唔係我買 o架啦,當然又係好學生兼好友 Louisa 送 o架啦!淨係睇個包裝盒已經夠勁喇,用咗皇帝嘅 "龍" 圖案同代表皇帝嘅 "黃色",夠氣派未?


        真係唔好講笑,Louisa 話一套兩盒嘅禮盒裝已經要千幾蚊 o架啦!係個客送俾佢嘅,其實往年都有送俾佢,不過佢話當時唔識貨,擺埋一邊無理佢,嘥料!因為佢個客話俾佢聽,一年裡面只得一造,而且產量唔多,好矜貴。所以 Louisa 提我:「呢啲唔係普洱呀,唔係越舊越好 o架,所以唔好擺埋唔飲!」


        所以我今日就專登開嚟試吓。



        靚嘢即係靚嘢,一剪開個錫紙包裝袋,果陣龍井清香味即刻撲鼻而來,就連啲茶葉嘅顏色都好靚、好青綠,唔似平時啲茶葉咁 "黑掹"。


 



        沖埋水就更加唔得掂囉,香到 "欲仙欲死",飲落口好甘甜、好清香,你睇,浸泡過嘅茶葉好靚,成個形態出番哂嚟,名符其實水滾茶靚,簡直係視覺、嗅覺同味覺嘅享受!


        沖到淡哂唔再沖水時,本來諗住將啲茶葉倒咗去,但係見到佢咁嫩綠,仲好吸引,放是就試吓食茶葉。點知原來好好食 o架,非常之嫩滑,好食過好多菜呀!最衰我唔識整龍井蝦仁啦,如果唔係用佢嚟炒河蝦肯定正到暈!


 



        咁靚嘅茶,梗係第一時間沖番杯孝敬媽咪啦!我之所以專登揀今日先開封呢盒靚茶,係因為今日對我嚟講係一個好特別嘅日子,當然唔係端午節咁簡單啦,而係喺兩年前嘅今日 ( 我指嘅係農曆 ),同樣都係端午節,就喺呢一日,媽咪就離開咗我,我到依家都仲好記得當時嘅情況,好傷心、好心痛,但係我唔可以喺佢面前喊,因為咁樣就會令到佢之前辛苦極都唔入醫院嘅日子白捱,我好記得,當我睇住佢走嘅情況,係我呢世仔有史以來遇到最震撼嘅事,我諗我依世都唔會忘記果日嘅情景,但我當時仲好清醒,當眼淚一出時我即刻離開佢身邊,衝入廚房度狂喊,喊完喊夠之後仲要即刻通知阿馳同其他親友,到心情平伏番之後再入番房陪佢,繼續做嚟緊果 12 個鐘頭內要做嘅事。


        夠了,我唔想再多提,其實我依家個腦已經不斷湧現番當日情景,好難受,眼淚都已經流緊出嚟 ……


 



P.S.  咁啱我早前喺報紙度睇到有篇關於獅峰龍井嘅文章,順便 upload 埋上嚟俾大家睇吓。其實我已經用 Photoshop 將佢放大過好多次,但唔知點解一 upload 到個 blog 就得番咁細張,希望大家唔好介意,將就吓啦!


2 則留言:

  1. 喂, 真係咁好飲???有冇咁誇呀 !!!
    [版主回覆06/01/2009 15:44:00]        吓,妳叫人唔好要 嚟 擺,妳自己又擺到依家都未試?真係好好飲 o架,妳睇我用埋個焗盅就仲好飲啦!如果媽咪 喺度,佢飲完都一定讚好!

    回覆刪除
  2. 唉,我都好想好似你咁, 可以沖D茶慢慢品嚐吓, 你知唔知道我到依家先食中午飯呀, 就快死得 !
    [版主回覆06/01/2009 23:13:00]        乜咁慘呀!不過唔好喊啦,我聽日送禮物俾妳,獎勵妳咁勤力工作啦!
            妳可以星期日 family day 時同 Frankie 兩個一齊慢慢歎 o架嘛!

    回覆刪除