2009年5月24日星期日

黑椒檸蜜雞脾仔


        前幾日去超市買嘢時,見到有雞翼脾賣,不過就賣得好有 gimmick,$9.9一盒任揀任裝,總之裝滿一盒後要以冚得到盒蓋為準。其實我都唔知咁樣買係抵唔抵,不過貪得意玩吓,睇吓自己可以塞到幾多隻入個盒度!

        我問個阿姐,一盒有幾多隻度,佢話都有 6、7隻 o架,於是我就朝住呢個目標係咁揀、係咁塞、係咁揀、係咁塞,但最終都只係裝到 5隻咋,可能我專揀哂啲又肥又大嘅翼脾啦,所以裝少兩隻。




        係咪隻隻都好肥美呢!


        買完我一路行返屋企,一路諗點樣整啲翼脾,突然諗起上次整完個柚子檸檬蛋糕後,仲有大半個檸檬放喺雪櫃都好耐喇,於是就決定用佢嚟整翼脾喇。


 


材料:
雞翼脾
罐頭菠蘿
檸檬
百里香 (Thyme)


醃料:
檸檬汁
蜜糖
老抽
紹酒


黑椒粉


- 洗乾淨翼脾、瀝乾水後,用抹手紙索乾水份,然後用叉喺比較厚肉嘅地方拮幾
 
吓,方便醃入味


- 菠蘿切幼粒;檸檬切薄片,備用。



- 將所有醃料拌勻後,放入翼脾醃好,最後灑上黑椒粉。


 



- 醃好後,將翼脾夾出,放上錫紙上面,灑上百里香,然後將錫紙包好,連焗盤放
 
入已預熱 180°C 嘅焗爐內焗 20分鐘至熟。


- 將剩低嘅醃料同焗出嘅雞汁倒入鑊內煮番滾,煮滾後試一試味,酌量加鹽、糖
  調味,之後加埋檸檬同菠蘿落去,煮到個汁濃稠就可以熄火。


- 翼脾上碟後,淋上煮好醬汁就攪掂。


        酸酸甜甜,好好味呀,仲有好濃蜜糖味 o添!最驚喜嘅就係啲雞肉唔似平時咁乾、咁( 雞全翼中,翼脾往往都係最),仲好滑、好嫩,可能因為用錫紙包住嚟焗,將雞肉內嘅水份全部保留住,所以唔會焗到好嚡。


        唔係賣花讚花香,真係好正 o架,哋都試吓整啦!


 


Notes:


1. 因為翼脾部份比較厚肉,所以最好醃過夜,我呢幾隻仲醃咗成 3日 o添!所以好
    入味。


2. 煮汁時要用慢火煮到收汁,唔可以太大火,因為有蜜糖喺裡面,好容易會變
    焦糖,所以要留心顏色一轉金黃就即刻熄火。


2 則留言:

  1. 呢個幾特別喎....值得一試,  多謝分享。
    [版主回覆05/27/2009 15:03:00]         咁妳快 啲試 吓整啦,整完 post 番張相上 blog度俾我睇喎!

    回覆刪除
  2. 睇落好好味,我都想食,多謝你指導我海綿蛋糕制法.
    [版主回覆05/28/2009 00:12:00]         希望妳早日成功做到個靚靚海綿蛋糕啦!

    回覆刪除