2009年5月5日星期二

鹵水拼盤

        早前 Winnie 俾雞蛋我嘅時候,佢話佢媽咪整咗鹵水蛋,於是我就諗起我之前都買咗包鹵水料都重未用,好,就試整鹵水啦。




        我一直都以為整鹵水要逐樣材料執藥咁執,但原來有現成鹵水料賣,一包有齊哂所有香料,好方便。


 


材料:
急凍雞下脾
急凍火雞腎
雞蛋


調味料:
鹵水料
生抽
老抽

冰糖


        先將雞脾同雞腎解凍、洗淨,之後將雞脾部份皮剪去,一來可以健康啲,唔會太肥膩,二來可以令雞肉露出於鹵水中,方便上色同入味;之後就將雞脾同火雞腎汆水,並用凍水沖洗,因為去除咗多餘嘅油份就更加容易上色。雞蛋預先烚熟、去殼;喺火雞腎同雞蛋表面界幾刀,同樣方便入味;鹵水料用篩盛起略洗,跟住用煲湯魚袋裝起備用。



   
    煲滾水,先將鹵水料放入滾幾滾,之後加入調味料,當冰糖完全溶哂,拌勻後就可以放埋所有材料落煲,大火煲番滾後就轉用慢火慢慢滾,其間可以略為轉動材料,等佢可以均勻上色,再煲多約 10分鐘後就熄火,等佢自己慢慢鹵入味,所以我都隔咗 3 日後先食,當然,攤凍咗之後就要放番入雪櫃啦,以免變壞。到食之前再滾番熱幾分鐘就得。


        味道都 OK,不過始終呢煲鹵水好新,所以唔會太好味,我睇過網友話煲鹵水係越煲越好味,到做成鹵水膽之後就最正!不過今次包鹵水料可能太多甘草,所以有少少甘草嘅苦澀味。


Note:
食之前我每日都喺雪櫃度拎出嚟翻一翻啲材料,可以更加均勻入味同上色。


沒有留言:

發佈留言