2009年5月17日星期日

樹記腐竹

        見好耐都無約伯伯同伯娘飲茶,所以就約咗佢星期二喺商場間茶樓飲茶,順便拎埋個柚子檸檬蛋糕上去俾佢哋試吓。出開去深水埗,就去埋樹記度買腐竹。



        每次去嚫樹記,我都一定會買鮮腐皮,因為好好食,又易煮易熟,有時煮麵果陣落一兩塊落去一齊煮,索啲湯汁就好好食,仲好嫩滑、好香豆味。


 



        呢包乾腐皮碎先至係我今次嘅主打。有次Louisa 屋企食完飯,佢話突然間好想食腐竹糖水,就即刻去煲嚟食,我問佢:「吓,咁夜先煲?煲得切咩?」Louisa:「唓,好快咋嘛,個零鐘就得啦!」之後真係個零鐘就有得食,仲好濃、好滑 o添!於是就問佢用邊種腐竹整,可以整得咁快手、咁好食,原來就係用呢種腐皮碎。


        於是我就靈機一觸,諗到點用喇!因為我係唔飲奶,但整蛋糕西餅好多時都會用到牛奶,所以我會用豆漿代替。但每次整餅都只係用好少份量就夠,勞師動眾咁煮豆漿好似比較麻煩,所以我就諗到用佢嚟整豆漿,因為佢係頭頭尾尾嘅碎料,要整好少份量都得,用幾多先至整幾多,十分方便。


        我同 Louisa講,我買完之後喺條街度聽到有兩條 "佬" 喺度講:「都唔知點解咁多人買,日日都排哂長龍。」


跟住之後 Frankie 就問我:「咁你排咗幾多間舖?」


我:「吓,咩意思呀?」


Frankie:「我意思係條龍排咗幾長?我哋每次買果陣條龍都有幾間舖咁長 o架!」


我:「吓,咁誇張!我今日排第二咋嘛!」


Frankie:「咁你好彩啦!」


        嘩,乜原來真係咁誇張 o架!以前我同媽咪去買時不嬲都唔駛排隊 o架啦!


 


P.S. 因為唔係好清楚間舖頭個全名,所以諗住喺個網度睇吓 search 唔 search 到,點知意外咁俾我睇到幾張相:


1. 網友車厘厘嘅相


2. 網友 post Gain No Pain Photo Gallery」 嘅相


3. 網友 post fotop.net」 嘅相


4. 網友閒人乙嘅相


        張張都影到顧客排隊買嘅相片,尤其係閒人乙影果張,條龍真係排幾間舖 o架!所以大家真係唔好睇少阿蘇 (蘇施黃) 嘅威力,經佢介紹過嘅店舖都攪到鬼死咁旺場,唔怪得之之前睇有線電視個「六十分鐘真人蘇」裡面「踢竇」環節有咁多食肆自己寫信去邀請阿蘇去佢哋舖頭試菜,搏被阿蘇讚完之後就生意大賺。不過好攪笑,有啲老闆完全無自知之明,明知阿蘇把口咁寸仲夠膽叫佢去試菜,阿蘇食過之後當然大彈特彈啦,仲俾阿蘇寸:「你哋以為叫嚫我嚟試完菜之後間舖就一定好生意 o架喇,嘢難食到咁都夠膽叫我嚟食,"盞" 俾我彈啫!」有啲老闆就唯有死撐兼駁嘴,跟住就俾阿蘇鬧多幾錢重,勁攪笑!!


沒有留言:

發佈留言