2009年5月2日星期六

冬菇栗子炆冰豆腐

        今日係佛誕大日子,喺呢度同大家講聲「阿彌陀佛」!願眾師兄都好似顧家煇同林夕最近嘅新作咁 "佛誕吉祥"!


        講開呢首佛教歌曲,喺電視片段睇到覺光法師同各歌手握手道謝時非常開心,梗係啦,難得娛樂圈啲人都咁有心,為佛誕呢個大日子作首新歌噃。


        今日既然係佛誕,我當然要介紹個齋菜啦,就係栗子冬菇炆冰豆腐喇。




        今次試吓用潮州豆腐乾嚟整冰豆腐。


 


材料:
冬菇
栗子
潮州豆腐乾
薑片


調味料:
素鮑汁


        豆腐乾洗淨後預先一日放上冰格,雪成冰豆腐。第二日解凍後將佢切細件;栗子去衣去殼、洗乾淨,然後用真空煲煲滾水,放栗子落去煲腍,之後瀝乾水備用;冬菇用凍水加糖浸軟,洗淨、去蒂備用。


        燒熱油,先爆香薑片,跟住放栗子落鑊炒,加入少少水,用慢火慢慢煮,過 5分鐘後加入冬菇及調味料繼續用慢火炆,當栗子炆到有8 成腍身時,就加埋冰豆腐落去一齊煮。當冰豆腐顏色變深,且醬汁煮成稠身後,就代表 OK 喇!


        平時我係用硬豆腐嚟整冰豆腐嘅,不果今次就用潮州豆腐乾,事緣每年大年初一果日,我哋所有親戚都會去伯伯屋企拜年、食飯,但係因為近排伯娘身體唔係咁好,老表 Tony 都唔想佢煮咁多人飯煮得咁辛苦,所以今年專登 order 咗個盆菜,等佢可以唔駛煮飯,輕鬆啲。而表嫂 Polly 就另外準備咗啲冰豆腐,用嚟加落去盆菜度索吓汁,話好好食喎,當然,我唔會知味道如何啦,因為初一食齋嗎。不過我就見佢唔係用腍豆腐或硬豆腐去做冰豆腐,而係用呢隻潮州豆腐乾,佢話見出面食肆都係用呢隻,所以跟住咁買喎。於是今次我都有樣學樣,果然好好多,因為呢隻豆腐乾比較硬身,煮嘅時候兜來兜去都唔會咁易爛,仲有好香嘅五香味 o添!


1 則留言:

  1. Kelly's Fusionology2009年5月3日 上午12:04

    你買的潮州豆腐乾其實是「薯粉豆干」,即加入蕃薯粉製作的豆腐,切件炸後伴韭菜鹽水或蒜泥白醋很好吃的! 請教一下,你買「薯粉豆干」來做冰豆腐的效果比一般豆腐好嗎?你不說我都不知道出面用這個做求豆腐呢!
    [版主回覆05/04/2009 12:06:00]        嘩,Kelly 妳有出書 o架喎,妳一定專業過我好多啦!唔好話 "請教" 呀,我受之有愧!         其實我都唔知道原來出面食肆用呢隻豆腐乾做冰豆腐 o架,唔係見到表嫂整我都唔識呀!用佢 嚟整冰豆腐真係實淨好多,even 試過用硬豆腐整都好易爛,不過個質地就比較乾身,無用硬豆腐或腍豆腐咁濕潤,可能後者比較易索汁 啩,又可能係我唔識煮,浪費 咗件豆腐乾!  
            不過本身 啲五香味就好香囉!

    回覆刪除