2009年5月4日星期一

乜呢輪咁黑仔 o架!

        今朝用完樽柚子蜜之後,打開雪櫃準備放番入去時就跣手跌落地打爛咗,之後就梗係即刻做善後工作啦,攪掂哂去洗手時,點知原來隻手黐滿哂啲好微細嘅玻璃碎,雙手一摔,咁就界損埋隻手,仲不停流血 o添!好彩都只係流咗一陣間咋!


        其實我不嬲都好怕拎樽柚子蜜,個樽又大又重,我隻手就又乾又唔夠大,好難將佢揸穩,卒之今日真係打爛咗,樽新開嘅柚子蜜只係用咗兩次咁就報銷喇!


        呢輪都唔知做乜咁黑,無論私人學生同中心嘅學生都有唔學;部 Hi-Fi 又 read 唔到 CD;部手提個喇叭又壞埋,有電話入都唔響;仲接二連三有血光之災 o添,唉!


2 則留言:

  1. 無事吖?
    [版主回覆05/05/2009 10:46:00]        其實都無乜事 嘅,都係 "呻" 吓 啫!         Anyway,好多謝 小C9 妳 嘅關心。

    回覆刪除