2009年5月6日星期三

試做布朗尼

        今日又開爐啦!我今日整嘅係美式朱古力蛋糕,即係布朗尼。呢隻蛋糕我一食就愛不惜 "口",好鍾意佢果種比餅乾鬆軟,但又較蛋糕實淨嘅口感,第一次食呢個蛋糕就係 Louisa 喺煤氣中心學整完之後,將個製成品拎返嚟請我食,第一啖咬落去我就即刻諗起我成日喺美心西餅買嚟食果隻朱古力撻,因為果質感好似,真係勁鍾意呀!所以我都即係叫 Louisa 俾個 recipe 我,等我得閒試吓整。


        其實個 recipe 我都收到手好耐,但係就無乜時間整,見今日得閒啲,於是就 "的" 起心肝,攞個 recipe 出嚟整。由於係第一次整,我同樣怕失敗而浪費材料,所以我今次試做只係用咗原食譜 2/3 份量,同埋一啲額外材料都無落到,只係得主材料,即牛油、雞蛋、麵粉、朱古力粉同糖,我最想知道嘅都係睇吓自己整唔整到同樣texture。


        我攪緊粉果陣都已經流緊口水啦,因為朱古力粉個味道好濃,好吸引,可能係 Valrhona 朱古力始終比較優質,香味都濃啲!如果係嘅話,我都覺得物有所值。


        好緊張呀,焗緊已經聞到好濃嘅朱古力味喇,唔知成唔成功呢…………



        出爐啦,真係好香,好吸引!睇果樣都 OK (我意思係指焗得成,唔係話過賣相 )


 



        唔…… 始終差啲,外面就好鬆脆喇,裡面就唔係咁樣,仲係軟軟(幅相都睇到蛋糕中心係比較深色 ),失敗lu!不過唔理喇,反正味道都一樣咁正,食完一嚿又一嚿。  我老豆一食,都唔駛等我開口問,佢已經話好食過美心果啲,但我就鍾意美心果隻多啲喇,因為我始終鍾意粗啲、鬆散嘅口感。


試食後檢討失敗原因,估計有 3大可能


1. 焗模太細,以致麵糊整體厚度增加,較難將蛋糕中心焗乾。


2. 可能無加額外材料,例如果仁之類,如果加咗的話就可以令蛋糕麵糊厚度相對薄啲,易啲焗至乾身。


3. 可能煤氣中心用嘅焗爐果火力同我個焗爐唔同,跟佢個食譜用 200°C 焗 20分鐘,可能火力太猛,蛋糕中心都未焗乾,表面已經焗脆咗,邊位仲有少少燶 o添!


        星期五拎俾食譜原主人試吓,睇吓佢知唔知點解先,起碼佢有上堂學到,可能知道我中間有咩地方出錯。


沒有留言:

發佈留言