2009年5月30日星期六

腐乳京蔥炒肉片



材料:
枚頭瘦肉
京蔥
蒜茸
油爆辣椒


醃料:


生抽
玫瑰露
粟粉
橄欖油


調味料:
腐乳 ( 連腐乳汁 )
玫瑰露


- 豬肉洗淨、切片,用醃料醃 30 分鐘以上。


- 京蔥洗乾淨後,切粗片備用。


- 燒熱油,先放蒜茸落鑊爆香,之後加入豬肉炒至 8成熟,其間灒酒,盛起備用。


- 跟住就爆炒京蔥,落鑊後灒酒,跟住加少少水炒至軟身,盛起。


- 預先將腐乳搓爛,加入糖同腐乳汁一齊拌勻,之後與紅辣椒一齊落鑊,加少少水
  
煮至汁滾。


- 將京蔥同肉片回鑊,兜炒數吓,將肉片煮熟透後就可以上碟。


 


Notes:京蔥最好煮腍啲,因為同洋蔥一樣,如果唔煮到軟身,甜味就唔能夠煮出,同埋如果唔煮熟的話,會有辛辣味道,食咗之後可能會因剌激胃部而引致胃痛。


 


1 則留言:

  1. D 肉片炒得唔夠火喉, 所以顏色唔係好靚囉!
    [版主回覆06/01/2009 15:53:00]        唔係呀,因為我係唔用老抽去醃,同埋我老豆係個胃有事,唔可以食太乾、太 嚡、太韌 嘅 嘢,所以我每次都要就佢,今次 啲豬肉就特別腍、特別滑,咪 啱哂佢囉!妳有冇睇到翡翠台 7:30pm 果個節目呀,有次話蝴蝶村街市開 咗檔賣好平 嘅五豐行豬肉檔 嘅 ,我咪係 喺果檔買 o架囉!唔知係咪 啲肉新鮮 啲同靚 啲呢,今次 嚿枚頭真係好好食喎!

    回覆刪除