2009年5月30日星期六

黑麥@Pumpernickel

       無錯,的確又係「Pumpernickel」嘅黑麥包,真係勁鍾意佢囉,介紹嚫俾朋友試,無一不立即愛上它,Lily 如是、Winnie 如是、就連 Louisa 都如是,你話呢個黑麥包係咪真係魅力沒法擋呢!



        今次唔再係 Lily 買俾我食啦,掉返轉係我親自過去香港果邊買番俾佢食。星期一果日同 Miss Cheng 食完 Lunch,Winnie就同我一齊過咗去香港果邊行街,我過香港果邊除咗因為要去灣仔買香料之外,另一個重要任務就係去「黑麥」度買黑麥喇!
 
 
 





今次我專登去吓銅鑼灣加寧道間新店度買,因為喺 Openrice
度見到間舖張相好似好高級、好靚咁款,咪過去
八卦吓囉!呢間舖嘅格調同其他舖果然
唔同,high class 好多喎!






       呢度啲黑麥包有齊哂唔同 size,有齊大、中、細碼,就係 Amanda S. 口中嘅爸爸、媽媽、同小朋友 ( 唔知我講緊乜,唔緊要,只要睇番「蔡瀾歎名菜」第18集就知喇。呢個時候係櫻井景子小姐教緊煮傳統日本料理嘅時候,蔡瀾幫手切冬菇嘅片段,睇完你就知我講乜喇 ),所以我係名符其實咁 "買起佢全家"!!!! 哈哈哈哈 ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~






上面張相因為太有懷舊 feel 喇,唔係好睇得清楚麵包嘅顏色,
所以用閃光燈影多張俾大家睇清楚。





        哋唔好以為我咁瘋狂,好食就狂買咁多返屋企,仲要買起哂佢全家!其實我係買返嚟做 "手信" 同回禮咋,我淨係要個 "爸爸" 同一個 "小朋友",另一個 "小朋友" 就送俾 Louisa 收養,而個 "媽媽" 就交俾 Lily 照顧

        Louisa 食完第一啖之後,都唔知講咗幾多次「
好食」呢兩個字,咁啱佢家姐嚟到,佢又叫家姐試吓,家姐試過之後又話好食,跟住就繼續食埋剩低果啲,點知 Louisa 見到就即刻話:「家姐,妳唔好食哂佢,留番俾我呀!」可想而知,呢個黑麥係幾咁受歡迎呢!之後同家姐傾傾吓,原來佢都知道上環間分店喺邊度,因為佢係喺果頭住,於是我就好唔客氣咁同家姐講:「咁我遲啲搭妳幫我買啦!」

        要 "買起哂佢一家大細" 都唔少錢,呢度就盛惠 $80。嘩,諗落以我嘅經濟環境都算好奢侈,食麵包都食咗 $80。好彩,我專登周街行,行到 8:30pm 先至入去買,因為 8:30pm 後全場麵包 7折發售,所以都只不過係 $56 啫,買麵包買到要碌 credit card 都係第一次!而 Winnie 就因為趕住要返屋企食飯,所以無同我一齊等到 8:30pm 後先買,我一早已經陪佢去咗天后琉璃街總店以正價 $35 買咗個 "爸爸" 喇。   




呢張係 Pumpernickel 嘅公司卡片,但好奇怪,唔知點解唔用番
pumpernickel 嚟做 design 而要用 baguette 呢!



沒有留言:

發佈留言