2009年5月6日星期三

麥芽糖梳打餅

        噚日睇到網友 Kelly 寫咗篇關於麥芽糖梳打餅blog,都幾攪笑 o架,因為佢原本整啲餅俾佢媽咪食,但佢媽咪話唔食,因為呢啲餅只係要嚟 "呃" 小朋友!睇完之後,我諗起自己都有麥芽糖同梳打餅,於是今朝就決心做番小朋友,自己呃吓自己先!






        你睇,打咗燈個效果唔同哂,金黃色兼晶瑩通透,唔怪得之秋官拍戲時成日都要攞住塊反光板啦,哈哈哈哈!


        我都好鍾意果種又鹹又甜嘅味道,好特別,而我呢包梳打餅因為係蔬菜味,所以果味就更加特別!



        講開麥芽糖,大家如果要買麥芽糖的話,就記住唔好買呢隻牌子,因為完全唔係我哋以前細個食過果種味道,而且又唔甜,Louisa 都買過呢隻,佢都係有同感。之後俾我發現喺裕記有傳統果種麥芽糖賣,即係紅色膠蓋,白色樽身果隻呢。我見到就即刻買一樽俾 Louisa試,佢一試就話:「係呢隻味啦!」所以大家記得認住傳統果隻款先好買呀!


2 則留言:

  1. Kelly's Fusionology2009年5月7日 上午1:25

    係呀,呢隻麥芽糖唔好味架!
    [版主回覆05/07/2009 02:01:00]        係啦,個個都咁講!

    回覆刪除
  2. 攪錯呀,食麥芽糖餅只會用果隻桃紅白色膠樽麥芽糖O架嗎... 點會用其他O架!!!! 仲要攞枝木筷子了黎食添呀...
    [版主回覆05/18/2009 01:19:00]        咁我都知妳係女人!咁唔係話買就買到 o架嘛!所以後尾我 喺裕記一見到就買 咗罌俾我個學生試,佢一試就話:「係呢隻味喇!」

    回覆刪除