2009年5月9日星期六

日本金時紅豆

        Louisa 去完日本返嚟,又買咗手信俾我呀!其實我之前都已經 send e-mail 俾佢,叫佢今次去日本唔好買嘢俾我喇,點知佢都係咁客氣。不過今次我就好歡喜呀,因為佢買咗袋日本金時紅豆俾我,仲要係有機 o架,我一睇到就不停咁話「真係好靚,呢包紅豆真係好靚!」見到都勁開心!



        就咁睇可能睇唔出有乜咁靚,最多都只係覺得色澤好靚。


 



        但係當一拼埋落啲中國紅豆度,就即刻分出高下啦!中國紅豆即刻遜色哂,色澤唔夠紅,又唔夠肥大;金時紅豆就又大又紅!不過我依家都煩惱緊點樣整咗佢嚟 "品嘗" 呢!用嚟煲紅豆沙又好似啲,要嚟整宇治金時?以我啲咁嘅廚藝又驚 "糟蹋" 咗佢,你哋有咩好提意呢?


2 則留言:

  1. 都唔係d咩好野,你鍾意就得啦, d人見到我連紅豆都買幾包,都話我傻架 !我琴日已經煲咗紅豆沙啦,煲之前浸咗兩個鐘頭, 加塊果皮煲咗1 1/2小時, frankie話同香港d冇得比, 九龍城買果d日本紅豆都冇 le d 咁好食呀,你得閑試下煲啦, 我下次又會再買架啦 !
    [版主回覆05/12/2009 00:31:00]        我 攞包紅豆俾我老豆睇,佢即刻話好靚,佢以為我係買 啲本地有機紅豆,叫佢估下幾錢,佢話大約 $50 度啦!我話維起港紙十零蚊包咋,佢都話好抵! 

    回覆刪除
  2. 你果包食咗未呀, 我煮咗一包之後就諗住留番得閑再煮啦!點知果攞出來就發現已經生虫喇! 好驚 ~~重好可惜 TIM NE !!!!
    [版主回覆06/19/2009 02:06:00]        哈哈,我知我屋企勁熱,咪一早放 咗入雪櫃喇!我屋企有袋未用過 嘅淮山就 "Au" 哂虫,飛到成屋都係 o添呀!真係唔明,點解無端白事會有蟲 "Au" 出 嚟,佢 哋究竟點出生 o架?無性繁殖?
            咁咪好可惜?

    回覆刪除