2009年5月10日星期日

母親節快樂!

        今日係母親節,首先喺度同天下間所有母親講聲「母親節快樂!」


        雖然係母親節,但今時今日,我都已經唔可以再為媽咪做啲乜嘢,唯有送上一枝康乃馨,代表我對佢嘅一份心意,相信如果媽咪感應到的話都會好開心,絕對唔會介意只係一枝小小嘅鮮花,只要知道佢永遠都留喺我心中就得喇。



        呢個花樽係我讀小學時買嚟送俾媽咪嘅,雖然唔係啲咩名貴嘢,但媽咪就好歡喜、好珍惜,一直都包起佢唔捨得用。


        其實我知道媽咪係好珍惜我同阿馳送俾佢每一樣嘢,即使係我哋細個時所畫嘅一啲好有 "藝術氣質" 嘅畫,佢都會 keep 起留念。佢離開咗之後,有次我執嘢時無意中俾我發現到呢本簿:



        原來喺呢本簿裡面係貼滿哂我同阿馳曾經送過俾佢嘢,如果係啲大件嘅物品,好似呢個花樽咁唔可以貼喺本簿度,媽咪就會影低張相,將佢貼番落本簿度,然後加上註釋。當我每次翻開呢本簿時候,我啲眼淚都必定會不由自主地係咁流,因為真係覺得好心痛 …………


1 則留言:

  1. 你既心情我非常明白,你既感受同我一樣,唉 !希望d有媽咪既人好好咁愛護媽咪,珍惜同媽咪既每一分鐘 !!!!
    [版主回覆05/12/2009 00:34:00]        所以我成日都覺得果 啲對媽咪唔好 嘅人,真係唔識珍惜!         點呀,妳對寶貝仔女點同妳慶祝母親節呀?

    回覆刪除