2009年5月6日星期三

雪糕蛋糕

        講開麥芽糖梳打餅,我成日都間唔中會諗番起細個時媽咪買俾我同阿馳食嘅「雀目牌 (Bird's Eyes) 雪糕蛋糕」,有食過嘅朋友應該記得我講邊隻啦。哩,外面好似瑞士卷咁嘅蛋糕,包住裡面嘅係雲呢嗱雪糕,而喺蛋糕同雪糕中間就搽咗層紅色嘅果醬果隻呀!記得未呀?


        原來唔係淨係我有食過,一講出嚟,Louisa 同 Lily 都即刻話食過,仲話好好味 o添,好想搵番嚟食,大家都好懷念呢嚿雪糕蛋糕。其實我都有留意啲比較大間同高檔超市,睇吓依家搵唔搵得番嚟買,雖然俾我見到好多 Bird's Eyes 嘅產品。但就偏偏無果隻雪糕蛋糕囉!


 


P.S.  如果有網友都記得呢隻雪糕蛋糕嘅話,就千祈唔好回應呢篇 blog,事關你一回應就暴露咗你嘅年齡秘密 o架啦,呵呵!!


4 則留言:

  1.         話口未完,我寫完呢篇 blog 之後就試 吓 search 「雀目牌雪糕蛋糕」,點知原來已經有兩位網友搵到蛋糕 嘅資料,「雀目牌」公司仲重新投產呢隻雪糕蛋糕 o添: http://hk.myblog.yahoo.com/jw!8zL3T_KRHB4hSNk6PZ4jAqz..g--/article?mid=36
    http://hk.myblog.yahoo.com/jw!YfbDM52ZGQVV4.UeJSyVaCtf3Q--/article?mid=2939
            呢個係官方網頁 嘅資料,仲有埋幅相 o添呀:
    http://www.birdseye.co.uk/features/arctic-roll/

            仲俾我 喺 Youtube   度搵到個廣告 o添呀:   
    http://www.youtube.com/watch?gl=HK&hl=zh-TW&v=hcDPvSgk0cg
            最攪笑 嘅係其中一個網友都好似我咁講:「請各位唔好扮細, 呢隻兒時 dream food年屆三十的人冇理由唔識呀」真係抵死!

    回覆刪除
  2. 哦~~
    廣告都比你找到!!! 原來仲有脆皮添架? 唔睇返個廣告真係唔知呀!!!
    [版主回覆05/11/2009 16:42:00]        哈哈,我梗係唔會咁無聊專登去搵個廣告啦,只不過係當我打 "雀目牌雪糕蛋糕" 落去個 searching engine 時,無意中俾我見到 啫!

    回覆刪除
  3. 喂, click咗入去一睇到嚿雪糕, 眼淚同口水都勁流呀 !因為好耐冇見佢啦, 眼淚即刻忍唔住, 唔見咁耐,佢重係咁吸引,口水又係忍唔住, 邊個可以話我知邊道有得買呀 !
    [版主回覆05/12/2009 00:25:00]        我都好想知,即刻買番 嚿 嚟食 !

    回覆刪除
  4. 果utube廣告寫住係1987年...仲好似係大L唱添. 真係無咩印象添....哈哈哈....唔係扮失憶... 不過睇番...真係好想好想食.... 正如,果O的網友仔話齋,果個年代,個個屋企又點會負擔得起哩O的"貴格"甜品丫...真係有咩"喜慶"先切一小片食咋....我記得當時都唔捨得食咁多,怕一次過食哂...無得食.
    [版主回覆05/18/2009 01:24:00]         嗯,我 哋 倆個細個時都有得食呢個雪糕蛋糕,咁我 哋都算係 "大戶人家" 喎,呵呵!

    回覆刪除