2009年6月29日星期一

杏仁香蕉蛋糕 Almond Banana Cake

        整好鮮芒果汁鬆餅之後, 就中場休息 15 分鐘,食兩件奇異果蘋果醬多士後,就又繼續開工,整埋個杏仁香蕉蛋糕先。


        原本手頭上有兩個香蕉蛋糕 recipe 想跟住做,一個係 muffin 專家 Motonako.A 上次俾我個 recipe,另一個係整餅天后 Vanlily個 Chef Bo 食譜,當我仔細比較兩個食譜,諗住睇吓今次整邊個先,點知發現兩個食譜都好相似,於是我就 combine 埋兩個食譜,變化出一個 Kestrel 自家食譜喇,呵呵! 



        呢個香蕉蛋糕同之前鮮芒果汁鬆餅一樣焗得咁靚!


材料:
香蕉              2隻
糖                  70克
牛油              80克
雞蛋              1隻
高筋麵粉      150克
梳打粉          2克
鹽                  3克
檸檬皮茸     一個份量
杏仁條         適量


以上材料份量可約做 5muffin。 


- 用180 °C 預熱焗爐,與此同時,可放入牛油熱溶同焗香杏仁條。


- 雞蛋拂打成蛋液,香蕉用叉壓成果茸,備用。


- 將溶牛油同糖拌勻,靜止 5 分鐘。


- 之後就加入蛋液同香蕉茸拌勻。


- 篩入麵粉、梳打粉同鹽,加埋檸檬皮茸,用切拌方式拌勻。


- 將麵糊倒入焗模後,放上適量杏仁條,然後放入爐焗約 20 - 25分鐘,當插入牙
  簽後抆番出嚟時係乾爽,無麵糊黐喺上面,咁就代表蛋糕已經焗熟。



        條咪有啲似「嘉頓孖寶蛋糕」呢?


 



        整俾阿馳同 Winnie 嘅蛋糕就咁睇好似好靚。


 



        但當換個角度就睇到兩個蛋糕都焗到爆哂,麵糊流哂出嚟,因為倒得太滿喇!


 


        因為呢隻蛋糕係用咗整麵包嘅高筋麵粉,而唔係平時用開嘅中筋或低筋麵粉,所以口感唔係鬆軟,而係比較有彈性,再加上香蕉茸就更加濕潤。我個人就比較鍾意用低筋麵粉做出果隻質地喇!咗香濃嘅香蕉味之外,仲有淡淡嘅檸檬清新香氣同杏仁嘅香味,真係一次味覺享受!



Notes:
- 檸檬皮唔一定要落,只不過見 Motonako.A 嘅食譜有落到檸檬汁,而之前整奇異
  果蘋果醬
時又有用到檸檬汁,於是就唔好浪費咗個檸檬皮,將表面啲黃色皮層預
  先磨定出 o黎。


- 杏仁或其他果仁用之前都要先用白鑊炒香或放焗爐內焗香,否則香味就唔出。


1 則留言:

  1. 大哥呀....我個譜都係喺 Vanlily 度變出嚟架!喺我個 blog 度都有註明架。 你今次做得唔錯噃!
    [版主回覆07/02/2009 00:44:00]        吓,乜原來都係 Vanlily 個 recipe 嚟 o架,唔怪得之咁似啦!個食譜係你 喺我個 blog 度回應時寫俾我,唔係我去妳個 blog 度睇番 嚟,所以我唔知道係 Vanlily o架!         好開心呀,今次連妳呢位 muffin 專家都讚好,我 諗我以後整 嚫 muffin 都用電動打蛋器整 lu!

    回覆刪除