2009年7月4日星期六

Amaronie's Little Italy @ 又一城

        星期二果日去 Louisa office 同佢上完堂之後,我就去又一城 join 埋學完溜冰妹妹 Genevive 同 Frankie 一齊去食飯,今次 Louisa 就揀咗去 Amaronie's Little Italy 度食意大利菜,上次我同 Winnie 去唔成呢度食,今次終於有得試喇,真係多謝哂 Louisa!

        入到餐廳,果然好似 Miss 形容咁 "黑",不過又未之於會瞓著覺!!







        牆上的大餐牌。


 



        Waiter 首先拎嚟餐前麵包伴意式油醋汁,個香草包好好食呀,我都已經唔知食幾多喇!如果無記錯,好似總共添3 次。


 



        Frankie 幫我同 Louisa 影相時,因為影咗好耐,所以 Louisa 話我嚿麵包就嚟索滿哂醋,酸到唔食得!


 



        同 Arthur 影番張相先!


 



        姨媽同姨甥女幾好,攬到實影相!


 



        呢 "碗" 雜菜湯足夠成枱人飲喇。


 



        Louisa order 嘅飲品,唔知叫咩名,等佢自己嚟到先講番啦!不過佢話俾我聽係無酒精成份,仲有椰汁 o添。


 



        嘩,好大碟炸洋蔥絲呀!不過呢個小食就差啲喇,應該因為太多人嘅關係,廚房唔夠時間再翻炸,所以食落啖啖油。


 



        乜乜忌廉汁青口 ( 因為唔係我點菜,所以唔知叫咩名 ),好好食噃,特別係個忌廉汁,好香濃。


 



        Louisa 話要影吓隻肥嘟嘟嘅青口喎!


 



        呢個係芝士焗薯片。我知道面頭鋪滿哂芝士,所以我已經專登 "畢" 個底啲薯仔嚟試,但都係頂唔順,食得芝士嘅人應該覺得好食嘅。


 



        我一直都好想試 risotto,所以專登叫 Louisa 點一個俾我試,佢就揀咗呢個鮮雜菌 risotto。我以為食落口會好有 "生米" feel,但點知係好 "粉" feel,好似蒸蘿蔔糕裡面啲粉唔熟咁樣,Louisa 話應該唔係真 risotto,之前食過都唔係咁樣。不過個味道就調得幾好。  


 



        乜乜火腿意粉,basil 味好香,不過碟粉就比較膩,食完成口都係油!


 



        食完哂主菜,就梗係要 order 個甜品先至叫做完滿嘅一餐啦!呢個 tiramisu 係 Arthur 點嘅,一送到埋嚟,個個就急不及待咁舉起匙羹 "畢" 嚟食,食到剩番咁多先至記得未影相。啲酒味好濃,可能因為呢個關係,所以唔係好食到芝士味。


 



        你睇,Arthur 食得幾開心,連剩喺碟上面果少少都唔放過,好似我咁有衣食。


 



        最後 Louisa 就幫我 order 咗杯咖啡,我揀咗杯 mocha。原來係連埋件小型 biscotti 一齊上 o架,不過我影相果陣就唔知道 ( 因為佢匿喺杯後面 ),所以無影到囉!杯咖啡好香濃、好滑,而 biscotti 就好香橙味,又鬆脆,好夾。


        今次呢餐食得好開心呀,之所以開心唔係因為唔駛出錢,唔係因為食到意大利菜,唔係因為食到我想食risotto,而係成餐飯個感覺好好,好開心,好 warm,自從媽咪離開咗之後,我都再無呢種感覺好耐,喺今次呢餐飯就搵番少少感覺,可能因為果晚好多人一齊食飯,好熱鬧啦!加上 Louisa 都係煮得之人,所以同佢一齊食嘢可以一齊研究味道、煮法、廚師手勢等等,第二個就唔得喇!


        其實平時Louisa 屋企食飯都好好 feel,真係好似一家人咁,我當Louisa 同 Frankie 係我父母, ( 雖然佢哋年紀做唔到我父母,但我一廂情願當係 o架啦,呵呵!) Arthur 同 Genevive 係我細佬妹咁,好有 "家" 嘅感覺,所以每次唔駛話要食到啲咩好餸都可以好有 feel、好開心,真係好羨慕佢哋有一個咁 warm family,希望佢哋每個人都能夠好好珍惜對方,一直將呢個溫馨家庭維持落去。


1 則留言:

  1. 喂,最多咪可以做你家姐,做你家姐都一樣可以有一家人既FEEL ga ma !! 搞到人地以為我好老,咁我唔洗出黎行喇!!!!! 不過,FRANKIE就話,做你老豆都得, 但係邊有個阿哥教細佬彈琴要收錢咁現實 ga ^0^
    [版主回覆07/08/2009 14:50:00]        邊個話老就唔可以出 嚟行 O架!妳睇果隻老妖怪 "阿四" 咪仲係周圍 wet,著衫都無個仔咁穩重,最近仲做埋代言人 o添啦!         我同 Winnie 以前教果間琴行個老闆教自己個妹彈琴都有收佢錢 o架!
            仲有,妳仲未講妳果杯飲品叫咩名呀!

    回覆刪除