2009年7月31日星期五

全港長者大合唱比賽 2009

        今個星期內兩度遇上我人生中的第一次:第一次整雪芳蛋糕噚日就第一次帶隊參加歌唱比賽。



哋就係我喺元朗一間長者中心裡面教唱歌合唱團團員,個個著起團服之後都後生哂、靚哂、sharp 醒哂,充滿活力!


 



中心姑娘 Helen 幫佢哋影番張台上合唱照。



        有冇發覺,點解上到台唔見咗我呢?其實你哋應該見到我做 "影後" o架!因為要指揮嘛,但係因為 Helen 話俾我聽,大會通知佢我send 過去果個伴奏 recording 因為有人聲和唱,所以唔合資格,唔可以用,但其實都只不過係幾秒鐘嘅 "依依呀呀" 之嘛,都唔知有乜咁大影響!? 我覺得好吹毛求 "痴"  囉!! ( 我唔係唔識呢個 "疵" 字呀,只不過喺呢個時候我覺得用呢個 "痴" 字更貼切囉,無聊!!)

        就係咁,攪到我要由指揮變成伴奏,咁就出事喇!事關我其實唔係好夠時間練歌 ( 之前仲因為豬流感而停咗兩個禮拜練習 o添 ),而且團員水準又唔係話特別 "標青",無咗個傻佬喺度指手畫腳,咁佢咪方寸大亂囉!佢哋成日話應該搵個人嚟做伴奏,咁我就可以指番佢哋唱,唉," 鬼唔知阿媽係女人咩 ",我都唔想喺呢個時候攪禍哂 o架!之但係要搵個真係識得伴奏嘅 " 伴奏" 咁易咩,就算俾我搵到,都唔係個個肯拍膊頭做 "義工" o架嘛!中心又係非牟利機構,平時長者上任何課程都只不過係十零廿蚊一期,甚至係免費 o添,因為有好多老師都係中心會員義務教授,而我呢個合唱團課程就要成 $100 一期,雖然計落佢哋每人都只係付出 $10/ hr,但相對於中心其他課程嚟講,已經叫做好貴 o架啦!咁我仲點好意思叫中心額外 pay 俾個伴奏呢!除非真係有有心人肯義務相助啦!


        唔緊要啦,好彩大家都有 "自知之明",只係抱住志在參與同互相觀摩嘅心態去參加比賽,唯有等下年做好充分準備,捲土重來啦!


        我依家已經構思緊一啲教學改革,希望訓練到團員嘅獨立性,唔駛再互相依賴,能夠 "獨當一面",發揮自信去同其他團員合作,咁就應該會有改善喇!



P.S.  離開會場後,搭緊地鐵途中,接到 Helen 電話,話班同學想約我下禮拜練完歌之後去飲茶慶功,我聽見真係好感動,難得佢哋無嫌我惡!我就係咁 o架啦,每當有重要事迫到埋身而又知道做唔好的話,我把火就完全出哂嚟,加上自己又情緒化,仲有埋哂啲典型藝術家脾氣,所以好多學生,不分老幼都俾我鬧到喊住落堂,唉,有時我自己明知唔好咁惡,但係又控制唔到自己,好彩明事理嘅學生知道我係為佢哋好先至鬧佢,如果知道果個係無藥可救兼態度唔好嘅學生,我真係完全一句都唔會鬧佢,留番啖氣暖肚好過,只係睇錢份上去教去。所以我其中一個學生同我講:「你鬧我啦,我寧願你鬧我都好過唔俾心機教我呀!」唔通呢個世界真係有人鍾意俾人鬧咁犯賤?呵呵!


4 則留言:

  1. 好彩未比你鬧過 je !
    [版主回覆08/08/2009 02:25:00]        通常果 啲我已經抱放棄態度 嘅學生我先至唔會鬧 o架,哈哈!

    回覆刪除
  2. 喂,你想死呀 !
    [版主回覆08/08/2009 16:38:00]        吓,妳有睇我另外篇 blog 都知道呢個係我個宏願 嚟 o架啦!

    回覆刪除
  3. 我唔會比你死得咁容易既,哈哈 哈哈!
    [版主回覆08/08/2009 17:45:00]       死都要俾妳折磨一輪?唔單只折磨,仲折墮 o添啦!

    回覆刪除
  4. Kestrel
    好耐無見你喇!! 今日無意中發現你呢個BLOG,呢排忙緊啲咩啊?? 大家都好掛住你呀!!!
    HELEN
    [版主回覆09/18/2011 00:30:00]        嘩,好 嘢喎 Helen,咁到搵到 嚟!         我都係主要教琴啦,香港、九龍、新界周圍走!         咁班老友記仲有無唱歌開心 吓呀?幫我問候 吓佢 哋咁多位喇?順道同佢 哋打聲招呼,祝佢 哋個個都身壯力健,龍馬精神,生活愉快又充實!

    回覆刪除