2009年7月14日星期二

藍莓雪糕 & 榴槤雪糕

        噚日我同 Winnie 除咗整玻璃曲奇,仲有整雪糕 o添呀!因為之前整 Crème brûlée 時一次過買咗 3 盒淡忌廉,仲有兩盒未用,於是就問佢有無興趣整雪糕,咁佢話都好,所以就由佢決定整咩味,結果佢就買咗藍莓同榴槤過嚟整


    同樣係第一次實驗,所以唔係好掌握到個整法,煮蛋漿時可能 Winnie 遲咗叫我睇吓煮得成未,所以煮過龍,變成咗一粒粒嘅熟蛋碎,但好彩食落口又唔覺啫!所以之前我哋講明,如果呢次唔成功,"一定係啲蛋喇!",一於乜到賴哂落啲蛋度,明屈!!


        由於啲藍莓唔靚,完全乜味都無,又唔甜又唔酸,淨係知道自己食緊嘢,完全唔知有乜喺個口入面咁,所以整出嚟嘅雪糕都只係得個甜字。相反,個榴槤雪糕就超好食,好香、好甜、好滑,勁正呀!所以 Winnie "畢" 走咗多啲榴槤味返屋企俾佢屋企人試。


    都係果句,由於唔係做得好成功,加上材料份量唔係好準,求其加落去,無認真量到,加上又係第一次打忌廉,我諗其實係仲未打得夠挺身,所以唔出食譜住,下次再做一定會好過今次,到時再話俾大家聽啦!



        一向都唔識 "畢" 雪糕嘅我,畢到啲雪糕碎哂,唯有靠糕車厘子嚟遮吓醜啦!請大家將就將就!


 



1 則留言:

  1. 請問可否提供榴槤雪糕的食譜?
    [版主回覆06/15/2011 17:19:00]        哈哈,呢曾都幾麻煩,因為事隔太耐喇,所以無乜印象點整,同埋 嗰 次都只係同個 friend "亂 嚟",純粹將其他雪糕食譜用料改為榴槤咋!

    回覆刪除