2009年7月17日星期五

七彩蟹柳蒸蛋白

        星期一整完雪糕之後,剩低咗成 8 隻蛋喺度,早前見 Vanlily 話可以將佢放上冰格度保存一星期,於是就照版煮碗,到今日已經第五日啦,所以都係盡快食咗佢好啲!所以今日就試整蒸蛋白喇!


材料:
蛋白
彩椒
蟹柳
清雞湯


調味料:


胡椒粉


- 彩椒洗乾淨,蟹柳略沖水解凍,之後全部切粒,備用。


- 蛋白加入調味料後輕輕拂勻。


- 加入清雞湯,將兩種材料拌勻。


- 將蛋白液倒入碟內,放上彩椒及蟹柳。


- 隔水蒸約 10 - 15 分鐘至熟。


- 完成,上,係咪好簡單呢!


        好好食呀 ~ ~ ~ ~ ~ ~ !比蒸水蛋仲滑,加埋爽口嘅彩椒,口感層次好豐富!



Notes:
-
媽咪以前教我蒸水蛋時,佢話水同蛋液嘅比例最好 11,咁就一定成功 ( 因為
  我失敗過一次,溝得太多水,蒸極都唔凝固
),如果想軟滑啲,唔想好似燉蛋咁
  實,最多都只可以加倍半水。話哂今次都係第一次蒸蛋白,所以我都係穩陣啲
  用
11 去整。


- 唔用清雞湯的話,可以淨用清水,加入自己鍾意嘅調味及材料。


1 則留言:

  1. 咦, 新奇又靚喎!
    [版主回覆07/20/2009 17:25:00]        係呀,以後真係好簡單、好容易就銷哂 啲蛋白,唔駛淨 係用 嚟整超甜 meringue 或 梳芙厘!

    回覆刪除