2009年7月1日星期三

密實膜保鮮蓋

        噚日上去 Louisa Office 前,去咗附近間「億世通」度買咗呢個密實膜保鮮蓋。




        早前喺「永安百貨」度都見到有得賣,單係最大果隻 size 已經要過百蚊一個,酬賓日果日見到減咗價都要成 $9X,依家呢個一套 4 件都只係 $38 咋,真係抵到爛,買嚟玩都抵!當然,永安賣果隻應該係 "來路" 貨,依家億世通呢隻係 "Made in China" o架!不過學 Louisa 咁講,即使牌子係外國都可能係大陸做,所以平平哋買套嚟試吓好唔好用先啦!


        用法都好簡單,只需將果保鮮蓋放上容器上面,跟住輕輕按下薄膜,容器內就呈真空狀態,將個蓋同容器迫到實一實,唔會咁易甩。要揭開嘛,只要喺個蓋果凹位手柄底下頂一頂起,疏一疏氣,咁就可以揭起喇!真係好方便,唔駛成日都用保鮮紙咁浪費兼唔環保。



        你睇,個蓋真係可以唔甩 o架!


1 則留言:

  1. 我成日都整唔實~有冇方法
    [版主回覆07/08/2010 03:38:00]        無理由 o架喎!會唔會係你個容器邊緣唔夠平滑,一高一低疏氣呢?又或者係你按得唔夠深。         不過如果放入雪櫃的話,效果就真係差 啲,好多時都會洩氣!

    回覆刪除