2008年10月19日星期日

$10 隻咖啡杯

        噚日喺元朗間老人中心教完唱歌之後,見仲有大把時間,於是就去咗附近間吉之島 $10店行吓。


        因為近排開始寫 blog,會經常 upload啲煮嘢食嘅相上,咁就當然唔少得要用到唔同嘅餐具啦,所以呢排都有留意吓有無啲平平哋又靚靚嘅餐具。今日就見到隻咖啡杯都幾別緻,花紋唔會太俗,清清哋都幾好,顏色又係我鍾意嘅沙杏色系列 o添,而且杯連碟都只係 $10咋 (我見店內有好多杯碟都係分開每隻 $10 咁賣),都好抵啦,仲入得微波爐 o添,所以就決定買咗佢。



        點呀,以咁嘅價錢都 OK啦,其實佢個系列仲有隻深啡色 (exactly就係呢隻色啦),不過就唔同款,係隻 mug,我都好鍾意呀,不過無理由買兩樣差唔多嘢 o架!我諗住淺色嘅杯可以容易啲襯起飲品嘅顏色,同埋連埋隻碟一套,隻 mug就無啦,所以咪最終揀咗呢隻囉!


 


沒有留言:

發佈留言