2008年10月24日星期五

Mochacinno & Vienna

        之前去過麥當奴度買新地食,估唔到買一杯 "幾蚊雞" 嘅雪糕都會送番 4 張 McCafe coupon,而每張 coupon 仲可以買到 2 杯咖啡,即合共 8杯,嘩,一個人點飲咁多杯咖啡呀,而且又就快到期,於是我拎起 1 張後,剩低果啲就俾咗我老豆同 Lily。每張 coupon可以用半價 / 平 $8去買咖啡,既然我都未試過 McCafe 咖啡,趁有 coupon 就去咗試試。


        呢杯係 Mocchacinno,個 waiter 一送到埋嚟,我就即刻 "依" 咗一聲,因為無諗過原來個 appearence 係同買廣告一樣,面頭用可可粉做成個 "M" 字嘜頭,以為淨係買廣告先至做成咁靚。


        當你見到碟上面有包咖啡糖喺度,就梗係下意識咁立即落糖,趁佢熱緊果陣會易啲將糖攪溶,點知原來呢個動作係大錯特錯,因為杯咖啡俾我攪到好甜,唔知係因為上面啲 cream / evaporated milk 已經有甜味,定係杯咖啡一早已經加咗糖呢?所以我其實呢杯咖啡係已經落咗雙重糖!咖啡就當然香濃啦,不過就無乜可可味,如果再濃啲就更加好。飲完之後,隻杯裡面仲黏滿哂啲咖啡油。


        一個禮拜後,用埋張 coupon 去試吓其他款式,今次我就 order 咗杯 Vienna,不過,個waitress 就好得意,同我有以下嘅對話:


我:「唔該,我要杯 Vienna 呀。」


佢同我講:「 Vienna下面係齋啡嚟 o架。」


我話:「唔緊要,佢上面有 cream 呀嘛!」


跟住佢話:「係呀,不過下面係齋啡嚟 o架噃!」


我答:「無問題 ……………………」


        我心諗,妳做乜要咁強調下面係齋啡嚟,所有咖啡都係用齋啡沖出嚟 o架啦,好似想用齋啡嚟 " 凶 " 我咁,等我驚咗唔敢再 order 杯 Vienna咩,直奇怪!


        由於元朗間 MacDonald 係有幾層嘅,下面果層都無哂位,我唯有上到去最頂層,於是我就同個 waitress 講,麻煩佢搵人送上樓上。坐低無幾耐,杯 Vienna 送到嚟啦,個 outlook 都唔錯,幾靚呀,我就即刻同佢影咗張大特寫: 



        今次見到佢無俾咖啡糖我,我就知道上面啲 cream 一定會好甜,所以我唯有破壞佢個咁靚嘅賣相,攪勻杯咖啡先至飲。不過原來啲 cream 都唔容易攪,攪咗好耐都仲係浮面,心急嘅我就唔理咁多,一啖飲落去試吓味先,果然不出我所料,啲 cream 真係好甜,同埋好凍,飲極都未飲到熱咖啡,於是就唯有狂攪,直至黑白兩色完全混合為止,當然,個賣相就………… 攪勻後杯咖啡就好飲好多,不過就俾啲 cream 整到凍哂,我一向都比較鍾情熱飲多過凍飲,所以就唔係咁鍾意。


        飲飲吓,我就估到點解個 waitress 會咁強調杯 Vienna下面係齋啡啦,可能因為佢哋大部份嘅咖啡都好似上次我飲果杯 Mochaccino 咁,一早已經落好哂糖同奶,而呢杯 Vienna 除咗面頭啲 cream 外,下面啲咖啡就真係乜都無落,名符其實係齋啡,我諗佢都係盡責咁提醒我。


沒有留言:

發佈留言