2008年10月14日星期二

鮮菇豆腐冬瓜茸


材料:
草菇
豆腐
冬瓜
蟹柳
蔥花


調味料:
胡椒粉
雞粉


粟粉
麻油


        因為預早知道喺馬鞍山教完琴返嚟會好晏,但係又要煮飯,所以特別揀咗個易煮快熟餸。


        草菇先洗淨、開邊,然後汆水去啲 "o翕" 味;買豆腐時最好就買腍豆腐,因為會比硬豆腐易煮爛;冬瓜批皮、去瓤後刨成冬瓜茸 (呢個步驟都唔少嘢,刨到我手都軟埋,都幾攰呀);蟹柳就切細粒。先將冬瓜茸落鑊煮到收乾一半水份 (我係將啲冬瓜茸直接刨落個鑊度,所以成鑊都係冬瓜汁,好似湯咁),加入胡椒粉,兜勻,然後就可以好快手啦,因為其他材料都係熟嘅啦。加入豆腐煮番熱後,就倒埋草菇同蟹柳落去,加埋其他調味料煮一煮就用粟粉埋一個薄薄嘅玻璃芡,最後灑上蔥花同麻油,咁就可以上碟,影番張靚相啦 (雖然我啲攝影技術 "麻麻")。


        呢個餸我都幾滿意呀,因為除咗味道唔差之外,其實我係無呢個食譜喺手,純粹係自己憑空想像嚟,試吓咁嘅材料配搭係唔係 OK,睇吓可唔可以煮到我心目中嘅味道出嚟 o架咋!


沒有留言:

發佈留言