2008年10月7日星期二

點解咁易鉤起啲回憶 o架!

        今日要去馬鞍山度教琴,所以中途要喺城門隧道轉車站落車轉搭另一條線,當我一落車時,即刻有一種好不安嘅感覺,加上噚日天色又唔好,成朝都黑沉沉咁,所以果種唔開心嘅感覺仲強烈 (我本身係一個不嬲都好受天色影響嘅人)。


        我好少喺呢個站轉車,因為多數要去嘅地方都係一程車就到,唔駛轉車。記得對上一次喺呢個站轉車已經係一年前有多嘅事,果次係阿馳陪我一齊去大圍富山殮房,所以今日當我一落車時就即刻諗番起哂當日嘅情景,其實我根本係無刻意去諗 o架,但係就唔知點解一幕又一幕咁我個腦度不斷湧現,完全控制唔到,吓,就連之前啲差人上到嚟屋企落口供嘅情形都完全一清二楚咁 "標" 哂出嚟,真係好心痛,好心痛,點解啲回憶咁易返番哂嚟 o架,其實我都己經差唔多唔記得咁滯 o架啦!點解硬係要俾我諗番起!?唔通真係好似媽咪之前所講,起碼都有好幾年唔開心?


        媽咪話過俾我聽,當年婆婆走嘅時候,佢都傷心咗好一段日子,即使後來大個咗、結埋婚都間唔中會諗番起。Gordon都話過俾我聽,啲專家做過研究,知道人係要最少四年時間先至可以將一啲唔開心嘅情緒平伏過嚟,嚟都未必一定,話唔定依世都放唔低都未定。


        喺六道輪迴中俾你做番人都唔係一件好事,只係比起其餘五道較好。做人始終有思想感情,有七情六慾,識得痛苦傷心,唔怪得之佛教係主張了脫生死,免墮六道輪迴之苦


        要走嘅人,當然會唔開心、唔捨得身邊人,但係留番喺度嘅人就比起要走嘅人更痛苦,所以睇到《家好月圓》大結局果一集,Jo鮑為荷媽許願時,身邊人都覺得 Jo鮑喺度亂 o翕嘢,但係我當時嘅反應係:嘩,乜Jo鮑對荷媽咁好 o架,荷媽真係好幸福!


        「我身體比你好,你死得比我早!」


         呢句說話係自媽咪離開咗之後,依年幾以來我不斷同自己講,雖然媽咪離開咗我,但係佢始終比我幸福,唔駛長時間傷心,如果掉番轉係我走先過佢,我知佢一定比我依家更加傷心,更加心痛,因為喺佢臨走前的一段時間,見到我為佢瘦咗咁多,佢都開口同我講:「見到你為咗我攪到咁瘦,阿媽好心痛呀!」叫我以後要好好照顧自己,可想而知,若果係白頭人送黑頭人嘅情況會係點…………


沒有留言:

發佈留言