2008年10月10日星期五

士多啤梨合桃包

        今晚因為夜返,無時間煮飯,所以返到入嚟屯門之後就早兩個站落車,專登走去海翠坊間 A1 麵包店碰吓運氣,睇吓今晚會唔會俾我買到收舖前嘅特價合桃黑麥包 (收舖做特價時平成 $3 o架 ),我好鍾意食 o架,自從媽咪買過一次俾我食之後,我就立即愛上咗佢,媽咪梗係知道我鍾意食歐陸麵包,所以開咗間 A1 後就買俾我試啦,真係知我者莫若母!


        講番正題先,以我一個咁無運嘅人,點會俾我碰正做特價呀,就算有特價都即刻俾人掃哂啦! (我問過啲 sales 係咪依家已經無再出合桃黑麥包啦,點解嚫都無得賣嘅,佢哋話呢隻包係全店最好買 o架,好多時一出就已經賣哂,叫我可以打定電話俾佢哋預留。嘿,鬼唔知阿媽係女人咩,你估我係 "管家仔" 咩,我係 "窮家仔" 咋,想食好嘢就梗係吼住特價先買 o架啦,唔通叫你哋留咗之後,到買果陣時同佢講依家已經咁夜,你計我特價咩! )  況且今晚仲咁早返到入嚟 (差唔多 8:30pm咋,都未係有太多包開始做特價啦,平時都 9點幾 10點,差唔多閂門先返到 ),係就係有幾舊喺度,不過仲係做緊正價呢!見都無乜其他麵包吸引,本來諗住走啦,點知俾我喺門口個麵包櫃度見到一個好歐陸式麵包,嘩,好吸引呀,成個樣都係我鍾意果隻好粗、好 "嚡颯颯"、好鄉村 feel 嚟,簡直係眼前一亮:



        睇真啲,原來做緊特價 (原本$14,依家$11咋!),仲係 "只限今天" o添,當然二話不說就走去拎起個麵包盤同麵包夾,揀番個比較 "靚仔" 嘅先!於是就好開心咁拎住佢返屋企。呢幅相就係特登影個內餡俾大家睇吓:


        啡啡哋色果啲就係士多啤梨嚟 o架啦,我諗應該係乾果,食落口唔似係新鮮果隻,而一粒粒淡黃色果啲就係我至愛嘅合挑啦。唔 ~~~~~ 外皮煙韌,裡面鬆軟,而且仲好有麥香,真係正! It's really my cup of tea!


        最衰依家已經咁夜啦,如果唔係我一定沖番杯咖啡慢慢嘆。


沒有留言:

發佈留言