2008年10月24日星期五

菠蘿雙色朱古力卷 & 意式洋蔥磨菇薄餅

        有去開山崎買麵包嘅朋友都應該知道,佢哋每個月都會有唔同款式嘅麵包做優惠,$13 兩個果隻呢,今次喺商場間山崎就睇中咗呢兩款啦。


        呢個係菠蘿雙色朱古力卷,我諗係新出啩,我咁耐都未見過,你哋話似唔似一隻肥嘟嘟嘅朱古力象拔蚌呀!面頭就當然係菠蘿皮啦。如果啲麵包係喺屋企食的話,我例牌都會放入烤爐度,烘到熱辣辣先至食,所以個菠蘿皮就非常香脆。


 



        咬開個包,原來裡面啲朱古力係會流出嚟 o架!可能係因為我將佢烘熱先至有咁嘅效果,即買即食嘅話,啲朱古力可能係唔會流出嚟。


 




        至於呢個就係意式洋蔥磨菇薄餅,之前我都食過 o架啦,媽咪喺度果陣都有試過,都覺得幾好食。你話呢個包又似唔似一條大甘荀呢。


 



        咬開個包之後,裡面啲餡係洋蔥、磨菇、香草同茄醬,好香濃嘅蕃茄味,好有西餐 feel,不過啲餡就好似少


        食完兩隻咁大嘅 "象拔蚌" 同 "紅蘿蔔",飲埋杯茶就已經夠哂飽 lu。


沒有留言:

發佈留言