2008年10月14日星期二

Sundried Tomato Panini

        買完疏乎厘盅之後,就上咗去惠康兜個圈,買定啲麵包聽日晏晝做 lunch。行到去賣麵包攤位,見到有個專櫃係專賣歐陸式麵包,我當然即刻行過去睇一睇啦,果度都有啲好傳統嘅歐陸式麵包,如:法包、田園包、裸麥包……突然俾我發現到一個好少見到嘅麵包,成個都係橙紅色,好特別,係好奇心嘅驅使下,就梗係即刻拎上手睇吓係乜傢伙同用咩材料做啦。



        原來呢個就係 Lily成日掛係口唇邊嘅Panini,佢之所以全個都橙紅色,係因為用咗天然晒乾嘅蕃茄做主要材料 (你睇到果啲深色嘅物體就係 sundried tomato 啦),加埋啲香草落去,真係香到暈呀!不過食落就覺得有啲唔係好夠味 (連不嘢口味都好淡我都話唔夠味就真係淡啲啦),落番多少少鹽可能會好味啲。


        我睇番個包裝袋,原來佢係寫住 "Parini" 而唔係 "Panini",心諗:究竟係佢打錯字呀,定係 Lily講錯咗俾我聽呢?於是我就上網查一查。點知當我喺 Yahoo度一 打入 "Panini, bread",就已經搵到出產呢個麵包間公司 La Rose Noire (意思係 「黑玫瑰」The Black Rose),唔通淨係得佢哋有出呢種麵包!?無理由一 search就即刻 search埋呢間公司咯,咁就順便睇吓佢哋個網頁啦,發覺原來佢哋係專喺牛奶公司集團屬下嘅超市有專櫃,可能都係牛奶公司集團旗下嘅一間公司呢。


 


P.S. 呢度有兩條 link係啲網友介紹 La Rose Noire 產品:


1. http://hk.myblog.yahoo.com/vanlily-breadessert/article?mid=19530


2. http://www.pbasehk.com/Macy/Macy572


 


1 則留言:

  1. panini 係未好好味呢? 想唔想買番部機試下自己整呢? 快d去我個blog度睇啦! http://hk.myblog.yahoo.com/tinawong03/article?mid=11 八月份購買還可以暑假價買!!!
    [版主回覆08/21/2010 19:14:00]        唔好意思,我唔 啱用,留番你自己慢慢用啦,用壞一部再繼續用第二部;用壞第二部就再用第三部 …………

    回覆刪除