2008年10月5日星期日

Little Mermaid Bakery

        今日要去半山羅便臣道教琴,到咗中環之後,突然間覺得肚餓,於是就去咗 IFC 裡面間 City Super 度睇吓有咩啱食,次次行親 City Super 都俾佢裡面果間 Little Mermaid 麵包店傳出嘅麵包香味吸引住,但係以往因為唔係肚餓住嚟行,加上佢賣麵包都唔平,仲幾貴 o添 o架,所以一真都不為所動。點知呢次卒之 "中招" 啦,因為肚餓緊,所以啲麵包香味特別濃,特別吸引,於是就把心一橫,人一世物一世,就試一次咁多啦,最後就忍痛地買咗個合桃包,因為係新鮮出爐,加上價錢算係全店中平的一種 (但其實都唔平,比一般菠蘿包嘅 size 仲要細,都要成 $11個呀)。


        果然 "檸些bu筒",個包 texture 比一般麵包店嘅包更細密、更軟熟,而且啲合桃仲好鬆脆 o添,從來都未試過食到蛋糕或者麵包裡面嘅合桃係脆嘅,果然物有所值,唔怪之得蘇施黃喺度買咗差唔多成廿個法包仔返屋企 BBQ 啦,喺電視節目度佢都話呢度啲麵包好好食。法包仔係全店最平嘅包,但都要 $6個,咁阿蘇咪即係淨買包都差唔多買咗成 $120!! 唔怪之得佢燒一次嘢食要洗成三千幾蚊囉!


P.S.  因為無帶相機出街,所以影唔到個合桃包嘅真身俾大家睇。


沒有留言:

發佈留言