2008年10月12日星期日

Mai Thai Cuisine @ 諾士佛階

       日放工後原本係約咗明仔同佢個 friend 阿月去銅鑼灣間Bakery Shop度睇啲整西點嘅材料,但係佢 check 過間嘢 6:00pm 就閂門,見咁鬼早收,我哋會好趕,所以佢就 SMS 我,叫我改去尖沙咀。陪佢哋行咗一陣街,跟住就去咗美麗華商場入面嘅諾士佛階間 Mai Thai Cuisine 度食嘢。




        由於我好少出街食,所以我多數都係 "就" 人哋口味同選擇,返正我都係一個唔識食嘅人,幾乎食得落肚嘅就好食 o架啦,所以點菜呢啲咁傷腦筋嘅工作多數都唔駛我做,加上明仔之前已經喺度食過一次,呢個重任就梗係交俾佢嚟負責啦!佢總共點咗四個餸、一個飯、一個包。



        碟炒青口香噴噴,好惹味,我好鍾意佢有一種好特別嘅香味,唔知係咪新鮮金不換嘅味道呢?明仔就一味話好辣,但係我就唔覺辣,如果再辣啲仲好味呀,可能我比較食得辣啦。


 



        呢碟串燒雞沙爹就無乜特別,而且個醬汁又細碗,我都唔係幾好意思猛咁 "拔",不過阿月個提議都幾好,佢叫我哋不如落啲青口汁仲好啦,果然成條串燒沙爹即刻唔同哂風味。


 



        炸烤雞就更加無乜驚喜,同中菜裡面嘅炸子雞無乜分別,只係無咗南乳味同多咗個甜酸醬,同埋我食果舊疑似雞脾嘅物體就唔係好熟,仲有少少粉紅色,就係因為咁,所以食落口就好滑囉!


       



        至於呢碟蝦膏炒飯就唔係好夠味,學明仔話齋,應該係叫佢上次食香葉肉碎炒飯會好食啲,不過反而呢碟飯俾到我少少驚喜喎。


        因為食咗咁多濃味嘢,所以我就夾青瓜絲嚟食,諗住清一清個口,點知一食落去,覺得非常之好食,酸酸哋,好醒胃,但係就覺得好奇怪,點解一啲青瓜味都無呢,後來發覺應該係泰國青芒果,我同佢哋講咗之後,佢哋就即刻試吓,兩條友仔仲話正 o添,明仔就仲衰,佢話以為只係用嚟伴碟青瓜,所以唔吼佢,早知我就唔出聲,一個人食哂佢啦,哈哈!講笑啫,我都唔係啲獨食嘅人。


 



        碟鐵板黑汁蝦膏炒通菜都幾香,幾惹味,不過就鹹啲,但係我哋食完都唔知邊啲係黑汁!?究竟有無落到都唔知道。


 



        呢個蒜茸包係明仔極力推介,佢話啲蒜茸唔係一般嘅蒜茸醬,而係一粒一粒,即係好似避風塘菜式果隻。個法包都焗得幾脆、幾香口,不過我就覺得肥膩啲啦。


 



        食到最後,當然係要食番個 dessert 先至叫做完整嘅一餐啦,阿月就叫咗個泰式經典甜品椰汁芒果黑糯米,啲糯米好煙韌,啲椰醬就唔係好夠甜,不過勝在佢係熱食嚟,唔係凍食,所以都加番少少分俾佢!


        食完飯,我哋就喺附近行咗一陣,行行吓我就覺得個肚有少少痛痛哋,返到屋企就即刻痾,唔知係咪街外嘢始終較肥膩,加埋飲啲凍水攪到肚瀉,定係食咗果舊唔係好熟嘅雞呢?


沒有留言:

發佈留言