2008年10月11日星期六

蒜茸炒油麥菜


材料:
油麥菜
蒜茸
薑茸
雞粉


        其實一碟炒菜都無乜特別,相信好多人都炒得靚過我。之但係對於我嚟講就比較特別,因為我係唔係咁鍾意食炒菜,我比較鍾意食灼菜,因為覺得無咁肥膩同無咁鹹,會清甜啲,但係今日因為已經有一碟比較清嘅蒸肉片,所以想食番一碟較有鑊氣嘅炒菜。另外,呢碟炒菜亦都係我嘅實驗品,點解咁講,係因為我想試吓落少少雞粉落去炒菜,睇吓係咪真係好似廣告裡面咁講會好味啲同翠綠啲。


        味道方面就梗係好味啲啦,都毋用置疑 o架啦,不過就覺得鹹啲,我已經唔係用普通雞粉,而係清然雞粉嚟 o架啦,唔怪得之廣告都話用嚟代替鹽煮餸。至於顏色方面,唔知係咪心理作用,硬係形住真係比起平時炒嘅菜翠綠好多,你哋覺得呢?


沒有留言:

發佈留言